Overname Qunify door Dstny
Dstny neemt Qunifi over en neemt leidende positie in Microsoft Teams-integratie

De overname is een essentieel onderdeel van Dstny's strategie op het gebied van bedrijfsintegraties; toegevoegde waarde en innovatie sneller leveren aan Microsoft Teams users.

v.l.n.r. Mark Herbert, Richard Carver, Jeannie Arthur, Patrik Sorqvist

Brussel, 28 maart 2022 - Dstny, de Europese leverancier van cloud-gebaseerde Business Communications oplossingen, kondigt de overname aan van de toonaangevende Microsoft Teams integratiespecialist Qunifi. Qunifi's Call2Teams platform is de wereldwijde leider in Teams integratie voor UCaaS aanbieders. Hun dienstverlening strekt zich uit over de hele wereld. Eindklanten in meer dan 100 landen en organisaties met meer dan 2 miljoen Teams gebruikers vertrouwen op Qunifi voor hun bedrijfscommunicatie.

"We zijn altijd op zoek naar bedrijven die bij onze strategie en bedrijfscultuur passen en die we tegelijk kunnen helpen om sneller te groeien. De overname van Qunifi is daar een perfect voorbeeld van", zegt Daan De Wever, CEO van de Dstny Groep. "Het Call2Teams platform is net als Dstny ontwikkeld in de cloud en het is een ‘state of the art’ technologie met een native integratie wat zorgt voor een ongelooflijke gebruikerservaring”, concludeert De Wever.

Qunifi wordt onderdeel van de Dstny for Service Providers-organisatie en het team en management worden geïntegreerd binnen de Dstny Groep. Het toetreden tot de Dstny Group zal de zakelijke mogelijkheden vergroten, nieuwe productontwikkeling stimuleren en de groei versnellen voor zowel service providers en partners als Dstny en Qunifi.

 

"We zijn trots en verheugd dat we deel gaan uitmaken van de Dstny groep", voegt Jeannie Arthur, CEO van Qunifi toe. "We zullen in een geweldige positie zijn om de relaties met onze bestaande partners te blijven ondersteunen en te laten groeien, productontwikkeling en innovatie te versnellen en voorop te blijven lopen bij zakelijke integraties." Dstny en Qunifi zullen hun roadmaps op elkaar afstemmen, zodat hun partners en dienstverleners toegang krijgen tot meer innovatieve producten. Ondersteuning voor Cloud PBX (bedrijfstelefooncentrale) -oplossingen van derden blijft belangrijk en is afgestemd op de strategie van Dstny. "Onze partners zullen zoals voorheen begeleid blijven door het Qunifi team en als onderdeel van de Dstny Groep zullen de extra middelen ons in staat stellen ons te concentreren op groei".

 

Ook in de bedrijfscommunicatie verwachten gebruikers, teams en organisaties dat ze de producten kunnen kiezen die bij hun individuele behoeften passen en dat deze naadloos samenwerken. "Binnen de Dstny Groep willen we efficiënt samenwerken met andere partijen en het voor onze service providers gemakkelijk maken om toegang te krijgen tot nieuwe innovaties die waarde bieden aan hun eindgebruikers.  Naast de waarde die we zien in Call2Teams, zien we ook mogelijkheden en kansen tussen Qunifi's onlangs aangekondigde ‘Carrier Automate’-propositie en onze bestaande Dstny for Service provider business.  Qunifi’s geautomatiseerde Teams-integratie sluit perfect aan bij Dstny’s FMC (Fixed-Mobile Convergence) technologie voor mobiele operators", aldus Patrik Sorqvist, COO van de Dstny Group.

Over Dstny

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-gebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en service providers wordt geleverd. Dstny wil het dagelijkse leven van zijn huidige 2,2 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen.

De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring leveren en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa.

Dstny heeft 750 medewerkers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK) en een jaaromzet van bijna 190 miljoen euro in 2021. Meer over Dstny >

 

Over Qunifi / Call2Teams

Qunifi is een wereldleider in voice integraties en maker van de Call2Teams en ‘Carrier Automate’-proposities.

Call2Teams is een cloud-native, SaaS middleware product dat tussen elk telefoonsysteem, PBX of SIP Trunk aanbieder, en Microsoft Teams geplaatst kan worden. Call2Teams maakt Microsoft Teams naadloos spraakgestuurd met de rijke functionaliteit van de bestaande telefonie, zonder dat eindgebruikers nummers hoeven over te dragen, van carrier hoeven te veranderen of hun bestaande telefoonsysteem hoeven weg te gooien. www.call2teams.com

Carrier Automate helpt de kansen van Microsoft te ontsluiten voor operatoren en carriers. Via Carrier Automate biedt Qunifi set-up, integratie en doorlopende toegang tot het Carrier Automate SaaS platform waarmee carriers en operatoren hun diensten kunnen aanbieden en leveren via Microsoft Operator Connect service. www.carrierautomate.com

Qunifi is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, heeft partners in meer dan 30 landen en eindgebruikers in meer dan 100 landen.

Voor meer informatie

Veerle Wijsgeer
PR lead Dstny
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
+32(0)495 58 07 97

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

13K+

Gelukkige klanten

2M+

Cloud communicatie gebruikers

700+

Enthousiaste werknemers

300+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.