Brussel, 25 mei 2022 - Dstny, de Europese leverancier van cloudgebaseerde zakelijke communicatieoplossingen, kondigt de overname aan van Tactful AI, een tech start-up gevestigd in het VK en Egypte, die een geavanceerd intelligent customer experience platform aanbiedt. Met de overname breidt Dstny zijn productportfolio verder uit en biedt het ondersteuning aan bedrijven om hun klantbetrokkenheid te verbeteren via moderne digitale en traditionele spraakkanalen.
"Met Tactful aan boord versterken we ons niet alleen met de volgende generatie Customer Engagement-technologie, maar voegen we ook een uitstekend team toe aan onze groep", zegt Daan De Wever, CEO van de Dstny Group.
Naarmate de concurrentie toeneemt, concurreren bedrijven voornamelijk op het niveau van klantervaring. Tactfuls Unified Customer Experience Platform (UCX) is een AI- en datagerichte oplossing die zakelijke gebruikers in staat stelt om het klanttraject via meerdere contactpunten te beheren, betrekken en begrijpen. Het omvat een compleet digitaal omnichannel-contactcentrum, meertalige conversatiechatbots en conversatieanalyses.
"Tactful en Dstny delen dezelfde visie om medewerkers en klanten bij elkaar te brengen door middel van interactieve communicatietools. We geloven allebei dat we samen het leven van mensen nog positiever kunnen beïnvloeden. Door ons aan te sluiten bij Dstny zijn we verheugd om onze go-to-marketstrategie te versnellen en nog meer waarde te bieden aan onze klanten", aldus Mohamed Elmasry, mede-oprichter en CEO van Tactful AI.
Met de kant-en-klare, no-code-, AI-aangedreven automatiseringsengine kan elke organisatie met minimale inspanning AI en data inzetten in haar customer experience-activiteiten, ongeacht de technische capaciteit.
"Onze M&A-strategie draait helemaal om product- en omzetsynergieën, niet om kostensynergieën zoals je vaak elders ziet. Zo groeien we als gezamenlijke bedrijven sneller en krijgen onze klanten veel snellere toegang tot meer en betere producten. Tactful is in alle opzichten een perfecte match en we zijn verheugd om samen te werken", zegt Chris Parker, Chief Platform & Innovation Officer bij Dstny Group.