Overname Tactful AI door Dstny
Dstny neemt Tactful AI over en versterkt zijn positie in de markt van Customer Experience Platforms 

De overname tilt Dstny naar een hoger niveau op het gebied van klantbetrokkenheid, waardoor bedrijven met minimale inspanning AI en data kunnen inzetten in hun customer experience- activiteiten

v.l.n.r. Mohammad Hassan, Mohamed Elmasry, Chris Parker, Daan De Wever, Sherif Khairallah

Brussel, 25 mei 2022 - Dstny, de Europese leverancier van cloudgebaseerde zakelijke communicatieoplossingen, kondigt de overname aan van Tactful AI, een tech start-up gevestigd in het VK en Egypte, die een geavanceerd intelligent customer experience platform aanbiedt. Met de overname breidt Dstny zijn productportfolio verder uit en biedt het ondersteuning aan bedrijven om hun klantbetrokkenheid te verbeteren via moderne digitale en traditionele spraakkanalen.

"Met Tactful aan boord versterken we ons niet alleen met de volgende generatie Customer Engagement-technologie, maar voegen we ook een uitstekend team toe aan onze groep", zegt Daan De Wever, CEO van de Dstny Group.

Naarmate de concurrentie toeneemt, concurreren bedrijven voornamelijk op het niveau van klantervaring. Tactfuls Unified Customer Experience Platform (UCX) is een AI- en datagerichte oplossing die zakelijke gebruikers in staat stelt om het klanttraject via meerdere contactpunten te beheren, betrekken en begrijpen. Het omvat een compleet digitaal omnichannel-contactcentrum, meertalige conversatiechatbots en conversatieanalyses.

"Tactful en Dstny delen dezelfde visie om medewerkers en klanten bij elkaar te brengen door middel van interactieve communicatietools. We geloven allebei dat we samen het leven van mensen nog positiever kunnen beïnvloeden. Door ons aan te sluiten bij Dstny zijn we verheugd om onze go-to-marketstrategie te versnellen en nog meer waarde te bieden aan onze klanten", aldus Mohamed Elmasry, mede-oprichter en CEO van Tactful AI.

Met de kant-en-klare, no-code-, AI-aangedreven automatiseringsengine kan elke organisatie met minimale inspanning AI en data inzetten in haar customer experience-activiteiten, ongeacht de technische capaciteit.

"Onze M&A-strategie draait helemaal om product- en omzetsynergieën, niet om kostensynergieën zoals je vaak elders ziet. Zo groeien we als gezamenlijke bedrijven sneller en krijgen onze klanten veel snellere toegang tot meer en betere producten. Tactful is in alle opzichten een perfecte match en we zijn verheugd om samen te werken", zegt Chris Parker, Chief Platform & Innovation Officer bij Dstny Group.

Dstny neemt Tactful AI over

v.l.n.r. Mohammad Hassan, Mohamed Elmasry, Chris Parker, Daan De Wever, Sherif Khairallah

Over Dstny

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-gebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en service providers wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijkse leven van zijn huidige 2,2 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen.

De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring leveren en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa.

Dstny heeft meer dan 750 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK) en een jaaromzet van bijna €190 miljoen in 2021. 
Meer over Dstny >

 

Over Tactful

Tactful is een toonaangevend en privaat technologiebedrijf gevestigd in het VK, met een aanwezigheid in EMEA. Tactful biedt omnichannel- en AI-gestuurde klantervaringssoftware om bedrijven te helpen bloeien door zinvolle en effectieve betrokkenheid bij hun klanten op verschillende contactpunten mogelijk te maken. Tactful UCX is een uitgebreid platform voor klantervaringen dat alle technologieën en tools bevat die bedrijven nodig hebben om de beste klantervaring te bieden, kosten te verlagen en klantloyaliteit en verkoop te stimuleren.

Meer info: https://tactful.ai/

Voor meer informatie

Koen Coppens
Manager Marketing & Communications – Dstny Nederland
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
088 204 2285

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.