Wat is de beste VoIP PBX centrale voor jouw bedrijf?

Dstny UCaaS VoIP Cloud Telefooncentrale Logo

Cloud communicatieplatform dat telefonie, instant messaging en videoconferenties samenbrengt

3CX VoIP Cloud Telefooncentrale Logo

Een complete software om intern en extern informatie te delen via telefonie, chat-, en videofuncties. 

Swyx VoIP Cloud Telefooncentrale Logo

Telefonie software voor effciënte communicatie, flexibele teams én continue bereikbaarheid

Waarom investeren in een VoIP telefooncentrale?

De komst van het internet heeft ervoor gezorgd dat de traditionele telefooncentrale is gedigitaliseerd. Dit noemen we dan een VoIP- (Voice over IP) of hosted telefooncentrale. De gesprekken verlopen dan via een virtuele centrale in de cloud in plaats van een fysieke telefoonlijn. 

Dit zorgt ervoor dat een organisatie flexibeler wordt, omdat ze op elke locatie met een internetverbinding bereikbaar zijn. Ook is het makkelijker om een centrale op te schalen met extra gebruikers. Daarnaast voegt het verschillende geavanceerde functies en integraties toe waardoor medewerkers effectiever kunnen werken.

Hoe werkt een telefooncentrale in de cloud?

Een telefooncentrale in de cloud is overal toegankelijk via het internet. Dit betekent dat je niet langer gebonden bent aan een vaste werkplek en flexibel kan werken waar je wil. De volledige telefonie omgeving is te beheren via één online platform. 

Hiermee zijn de kosten van de investering in een traditionele lokale centrale of dure onderhoudscontracten verleden tijd. Je betaalt simpelweg voor het aantal gebruikers of voor het aantal gelijktijdige spraakkanalen.

De voordelen van een cloud telefonie centrale

Altijd & overal toegang

De cloud is een digitale omgeving buiten jouw organisatie. Zolang je een werkende internetverbinding hebt, kan je via dekstop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en werken. Of dit nu thuis is, op kantoor of in het buitenland.

Eenvoudig op- & afschalen

Een flexibele oplossing die schaalt naar de wensen van de onderneming. Zo kun je gemakkelijk nieuwe locaties of medewerkers toevoegen. De cloud telefonie abonnementen schalen dan automatisch mee.

Veilig & betrouwbaar

Ons platform wordt continu gemonitord, geüpdatet, en gehost via een Nederlands datacenter. Er wordt daarnaast encryptie toegepast op al het spraakverkeer en er is automatische detectie voor hack-aanvallen.

Integratie mogelijkheden

De kracht van een cloud PBX telefooncentrale is de eenvoudige integratie met andere systemen. Denk hierbij aan het CRM systeem of de Microsoft Teams omgeving die je momenteel gebruikt.

Nummerbehoud

Je verliest je bestaande telefoonnummers niet doordat je vast en mobiel volledig kan integreren. Zo blijven medewerkers altijd en overal bereikbaar voor klanten en relaties. Ongeachte de locatie waar ze werken.

Voorspelbare kosten

Je hoeft niet langer een dure fysieke telefooncentrale te onderhouden. De kosten worden elke maand per gebruiker in rekening gebracht. Gesprekskosten, updates, beheer en ondersteuning inbegrepen.

Meer informatie over onze cloud telefooncentrales

Dstny UCaaS VoIP PBX centrale

Het aantal communicatiekanalen neemt snel toe: vaste of mobiele telefonie, instant messaging, videoconferenties. Er wordt meer informatie uitgewisseld met interne teams en klanten dan ooit. Waardoor de uitdaging steeds groter wordt om dit eenvoudig te beheren zonder concessies te hoeven doen.

Dstny heeft daarom een communicatie- en samenwerkingsplatform ontwikkeld dat al deze kanalen samenbrengt. 100% in de cloud. Een stabiele en veilige oplossing die geschikt is voor elke bedrijfsgrootte. Locatie onafhankelijk te gebruiken en toegankelijk vanaf elk apparaat.

3CX VoIP centrale

3CX VoIP PBX centrale

3CX is een van de grootste VoIP PBX-fabrikanten van dit moment. Ze staan bekend om hun complete telefoniesoftware met talloze functies voor Unified Communications, VoIP-telefonie en videogesprekken.

De hosted 3CX centrale is stabiel, veilig en rijk uitgerust met functies. Hierdoor kan je eenvoudig en locatie onafhankelijk communiceren met jouw team en klanten. De flexibilteit, schaalbaarheid en gebruikersgemak maakt het een veel gebruikte software in het MKB, callcenters, flexwerkers en grootzakelijk. 

Swyx VoIP centrale

Swyx VoIP PBX centrale

Swyx is een Europese leider op het gebied van internet telefonie (VoIP) en biedt bijzonder veel functionaliteiten. Dit zorgt voor effciënte communicatie, flexibele medewerkers én continue bereikbaarheid voor klanten.

De Swyx centrale is voor veel bedrijven interessant, maar vooral voor organisaties die gebruikmaken van een CRM of ERP pakket. De integratie zorgt voor een optimale bereikbaarheid op de vaste lijn, mobiele telefoon en applicaties. 

Een VoIP telefooncentrale die exact past bij de behoeften en wensen van jouw bedrijf

Traditionele telecombedrijven willen dat jij je aanpast aan hún manier van werken. Wij gaan net een stapje verder. We begrijpen dat ieder bedrijf anders is en dat vraagt om een persoonlijke benadering. We nemen daarom graag de tijd om je hier stap-voor-stap doorheen te lopen. 

Hier is hoe het werkt: 

  • #1.

    Alles begint met het invullen van het formulier dat je vindt door op de onderstaande oranje knop te klikken. Maak je geen zorgen, het hele proces is eenvoudig en duurt hooguit drie minuten. We hebben simpelweg wat informatie over je bedrijf nodig, weten waar je precies naar op zoek bent, hoeveel gebruikers er zijn, enzovoort.

  • #2.

    Na het invullen van het formulier neemt een van onze zakelijke telefonie experts op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. We luisteren naar jouw case en kijken wat een logische eerste vervolgstap voor je is. Het doel van het gesprek is om jou binnen 15 minuten een plan te geven waarmee je verder kan. 

  • #3.

    Bevalt de eerste kennismaking en lijkt het er op dat we goed bij elkaar zouden passen? Dan plannen we graag een vervolg in om verder in jouw bedrijf te duiken. Onze 15 jaar ervaring en uitgebreid portfolio zorgt ervoor dat we altijd een passende PBX centrale kunnen leveren. Interesse? Klik dan op de oranje knop hieronder om te beginnen.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Wat is de functie van een VoIP telefooncentrale?

De voornaamste functie van een telefooncentrale in de cloud is natuurlijk om je bedrijf telefonisch bereikbaar te houden. Daarbuiten zijn er uitgebreidere VoIP telefooncentrales die meer opties en functionaliteiten bieden. Denk hierbij aan het voeren van online meetings, bellen via je mobiele telefoon met het zakelijke nummer of chatvensters op je website. Verder zitten er, afhankelijk van het systeem, verschillende opties ingebouwd zoals: gespreksopname, uitgebreide rapportages, keuzemenu’s, slimme wachtrijen en koppelingen met CRM systemen.

Wat heb je nodig om te bellen via een VoIP netwerk?

Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Er wordt enkel nog verschil gemaakt tussen hardphones en softphones. Alles wat niet op een telefoon gelijkt uit de vorige eeuw, noemen we een softphone. De rest valt in de categorie hardphone. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.

Is een VoIP telefooncentrale veilig?

Een centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continue worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.

Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!

Welke VoIP telefooncentrale moet ik kiezen?

Welke VoIP telefooncentrale je het beste kunt kiezen hangt erg af van het type bedrijf samen met de wensen en eisen. Hieronder geven we je een aantal voorbeelden.

Is jouw bedrijf afhankelijk van telefonie omdat je salesafdeling werkt met voicelogs? Of is bellen binnen je bedrijf eerder een bijzaak omdat je verkopers meestal buiten de deur zijn? In dat laatste geval kun je met cloud telefonie van Dstny waarschijnlijk goed vooruit.

Ben je opzoek naar uitgebreidere functies dan is het 3CX platform mogelijk interessanter.

Wil je processen binnen je bedrijf verbeteren? Gebruik dan 3CX.

Of voer je zo’n plat mogelijke bedrijfsstructuur? Dan is onze cloud telefonie oplossing het meest geschikt.

Meer weten over wat voor jouw bedrijf mogelijk is?

Kom dan vrijblijvend in contact met een van onze experts. We luisteren naar jouw wensen, maken een kritische analyse en komen met een passende oplossing voor jouw bedrijf.

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.