Business Communications voor de automotive. We optimaliseren de bereikbaarheid van autohandel professionals met diepgaande expertise en strategische partnerschappen. Of je nu onderweg, in de showroom of op kantoor bent, onze cloud-based VoIP-oplossingen zorgen voor ononderbroken communicatie. Wij bieden oplossingen voor elke afdeling, inclusief DECT, mobiele en headsetwerkplekken. Ongeacht waar je werkt, onze VoIP-systemen garanderen vlekkeloze communicatie voor jouw autohandelbedrijf. Betrouwbaar, betaalbaar en flexibel, we begrijpen de tijdkritische aard van de autohandel.
Als autohandelaar wil je zo efficiënt mogelijk werken. Iedereen heeft weining tijd, klanten worden steeds veeleisender en dat moet gemanaged worden. Met Dstny ben je volledig in controle over je zakelijke bereikbaarheid en sta je jouw klanten eenvoudig persoonlijk te woord. Dstny is de one-stop-shop voor jouw bedrijfscommunicatie.
Cloud telefonie
Communiceer professioneel en veilig, waar je ook bent, met elk toestel. Combineer al de functies van je telefooncentrale met tal van intelligente tools. Virtuele teams, contact center applicaties en klantvriendelijke service desks? Het kan allemaal!
Werknemers werken tegenwoordig niet alleen meer op kantoor, maar overal. Vast-mobiel integratie koppelt je vaste telefoonlijn aan je mobiele toestel voor flexibiliteit en bereikbaarheid, alsof je op kantoor bent. Voor meer flexibilteit, gemak en bereikbaarheid.
Los van de technologie (4G, DSL, Glasvezel, Straalverbinding, Dark Fiber of DWDM), samen kijken we welke internetbehoeften jouw bedrijf heeft. Wij maken jouw dienst ook nog eens super veilig en stabiel, zodat jouw organisatie nooit offline gaat.
Automatische klantherkenning in jouw softwarepakket
Door telefonie van Dstny te integreren ben je in staat klanten sneller en efficiënter te helpen. Hierdoor maken we gebruik van onze eigen technologie VoIPcube.
"De koppeling met WinCar is voor ons het allergrootste voordeel. We kunnen meteen de klantgegevens zien, van de laatste APK en bandenwissel tot aan het meest recente werkplaatsbezoek. We hebben soms een dialect barrière waardoor ik de klant niet altijd versta en dan heb ik meteen alle klantgegevens bij de hand, dat is voor mij ideaal. Ik druk op de knop en ik heb direct een terugbelverzoek verzonden. Dit is voor ons de grootste winst die we hebben behaald met de nieuwe telefonie oplossing.“
Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.
We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Policy. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies
Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies
Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies
Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.