Het unified communications platform dat al jouw communicatiekanalen op een overzichtelijke manier samenbrengt op elk apparaat. Meer dan 3 miljoen actieve gebruikers in Europa vertrouwen dagelijks op dit platform om beter bereikbaar te zijn, effectiever samen te werken en eenvoudiger informatie te delen.
Om veilig en betrouwbaar hybride te werken
Volledige inzage en analyse van communicatie
Unieke integraties met systemen van derden
In-house ontwikkeling, beheer en ondersteuning
We nemen jouw bedrijfscommunicatie onder de loep en kijken wat de pijnpunten en behoeften zijn. Vervolgens analyseren we hoe jouw organisatie tijds-en kostefficiënter kan werken door middel van onze business communications. Op deze manier vloeien IT en telecom toepassingen naadloos in elkaar en geniet jouw bedrijf van één geïntegreerde veilige cloud telecom oplossing.
Best Use of Telephony / Unified Communications
Best Microsoft Partner
Het aantal communicatiekanalen neemt snel toe: vaste of mobiele telefonie, live chat of videoconferenties. Er wordt meer informatie uitgewisseld met interne teams en klanten dan ooit. Waardoor de uitdaging steeds groter wordt om dit eenvoudig te beheren zonder concessies te hoeven doen in gebruikersgemak, veiligheid, productiviteit of bereikbaarheid.
Dstny heeft daarom een communicatie- en samenwerkingsplatform ontwikkeld dat al deze kanalen samenbrengt. 100% in de cloud. Een stabiele en veilige oplossing die geschikt is voor elke bedrijfsgrootte. Locatie onafhankelijk te gebruiken en toegankelijk vanaf elk apparaat.
Laten we eerlijk zijn - er zijn tegenwoordig een overvloed aan tools en (digitale) kanalen om via te communiceren. Het probleem? Elke klant heeft vaak zijn of haar eigen voorkeur van communicatie: telefoneren, chatten, e-mailen of via social media. Hierdoor raak je al snel verwikkeld in een web van verschillende tools en dashboards om iedereen te kunnen bedienen. Een unified communications tool brengt alle kanalen samen in een overzichtelijk platform.
Medewerkers die inefficiënt werken
Een minder goede klantervaring & -service
Gestroomlijnde zakelijke communicatie
Overal op elk apparaat bereikbaar
Altijd toegang tot alle benodigde informatie
Snel reageren op vragen en problemen
Alle standaard belfuncties (bellen, gebeld worden, doorschakelen, wachtrij) op elk apparaat. Beschikbaar op zowel Windows als MacOS. Volledig gehost in de cloud. Geen omkijken meer naar fysieke technologie, verzekerd van de laatste updates en eenvoudig op- en af te schalen.
Dit is wat je gaat ervaren:
Thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland mobile first met een native dialer en adressenboek.
Uniforme ervaring, synchronisatie en eenvoudige call handover tussen de softphone, mobiele app & webapp.
Volledige controle over eigen bereikbaarheid, status in wachtrijen en uitgaande caller-ID.
Door een unieke samenwerking met Odido krijgen gebruikers volledige vrijheid en worden ze overal bereikbaar op elk apparaat. Hiermee kan je onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor de VaMo integratie.
Dit is wat je gaat ervaren:
Werknemers die locatie onafhankelijk en hybride werken zijn toch goed bereikbaar.
Volledige geïntegreerde vast op mobiel dienst met native dialer.
Landelijke dekking via het stabiele en betrouwbare Odido netwerk.
Inkomende telefoongesprekken worden op basis van vooraf gedefinieerde regels automatisch doorgezet binnen de organisatie. Zo creëer je een gestroomlijnde en consistente belervaring voor (potentiële) klanten.
Dit is wat je gaat ervaren:
Verschillende functionaliteiten: meldteksten, belstrategieën, overflow, callback en statistieken.
Handel sneller en efficiënter gesprekken af door makkelijker samen te werken in een callcenter (ACD).
Binnen elke ACD groep kan een supervisor de groep(en) bewaken, beheren en ingrijpen.
Wat kost niet goed bereikbaar zijn je elke dag? Nu weet je het antwoord! Krijg op elk moment inzicht in historische en real-time data, specifieke statistieken en uitgebreide rapportages van telefonische performance.
Dit is wat je gaat ervaren:
Standaard zijn eenvoudige, voorgedefinieerde templates met statistieken beschikbaar.
Premium functionaliteiten zoals persoonlijke look&feel, geplande rapportagemomenten en PowerBI connector.
Visuele weergave van beschikbare, real-time data via Wallboards (deelbaar via weblinks of Chromecast).
Door de telefooncentrale te integreren met je CRM- of ERP systeem worden er gegevens uitgewisseld tussen de twee platformen. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van deze klant weet.
Dit is wat je gaat ervaren:
Hogere klanttevredenheid doordat gesprekken korter zijn en
sneller worden opgelost.
Effectievere werknemers doordat ze niet continue hoeven te zoeken naar de benodigde klantinformatie.
De perfecte ondersteuning voor verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.
Met 270 miljoen maandelijkse gebruikers niet meer weg te denken uit de hybride, digitale werkvloer van nu. Door de koppeling tussen beide platformen worden extra functionaliteiten aan MS Teams toegevoegd.
Dit is wat je gaat ervaren:
Synchronisatie van beschikbaarheid, voicemail beheer en aanpassen van uitgaand nummer.
In- & uitloggen uit het callcenter (ACD), ACD supervisor mogelijkheden en inzage in statistieken.
Bellen via 'native' MS teams applicatie d.m.v. de uitgebreide centrale functionaliteiten van Dstny UCaaS.
Unified Communications, vaak afgekort tot UC, verwijst naar de manier waarop verschillende soorten digitale communicatiekanalen worden samengebracht. Denk hierbij o.a. telefonie, webconferenties, chatfunctie en e-mail. Medewerkers kunnen op deze manier informatie met elkaar delen en in realtime met elkaar samenwerken.
Unified Communications is een allesomvattende term voor samenbrengen van verschillende communicatiekanalen in een platform. Hierdoor hebben gebruikers eenvoudig toegang tot alle informatie. Locatie onafhankelijk en op elk apparaat.
Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Medewerkers kunnen via een desktop softphone, de mobiele smartphone applicatie of via hun eigen mobiele telefoon met een vamo integratie bellen. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.
De Dstny UCaaS centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continu worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste Dstny UCaaS functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.
Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!
Natuurlijk! Onze experts laten graag zien hoe een Dstny UCaaS telefooncentrale voor jouw organisatie zou kunnen werken. Dit kan via een fysieke meeting op locatie of een online meeting via microsoft teams.
Je kan heel eenvoudig een afspraak maken om met ons in contact te komen via onze contactpagina.
Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.