Vacature: First Line Support Engineer

Zijn onze klanten straks in de wolken met jou?

Wij houden van onze klanten. En onze klanten van ons. Dat willen we graag zo houden en dus zijn we ter uitbreiding van ons Support team in Sint-Oedenrode en Gemert op zoek naar een First Line Support Engineer

Ben jij een gedreven First Line Support Engineer en bezit je goede communicatieve vaardigheden of wil je hiervoor opgeleid worden? Wil je graag werken in een jonge, dynamische omgeving en houd je van teamwork tijdens en buiten het werk? Lees dan snel verder!

Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent in staat om te switchen tussen eenvoudige gebruikersvragen en (complexe) telefonie gerelateerde problemen;
  • Je bent accuraat, doeltreffend, ambitieus, representatief en hebt een open en eerlijke houding;
  • Je hebt een afgeronde ICT-opleiding op minimaal mbo 4 niveau of 2 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie met B2B contact;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met telefoonsystemen, Hosted Telefonie en datadiensten;
  • Je hebt een goed analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als schrift;
  • Je bent bereid om de benodigde opleidingen te volgen en de vereiste certificaten te behalen;
  • Je bent een doorzetter, je gooit de handdoek niet snel in de ring;
  • Je hebt een probleemoplossend vermogen, waarbij initiatief en creativiteit getoond wordt.

Waar blink jij in uit?

  • Je bent gedreven en ambitieus en gaat steeds weer voor het beste resultaat.
  • Je hebt ervaring met: Microsoft Windows (7, 8, 10), Windows Server, Cisco routers, ticketsystemen;
  • Je hebt een flexibele, proactieve en stressbestendige houding en hebt een echte teamplayers mentaliteit.

Wat kun je van ons verwachten?

Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijks gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:

  • Een werkplek bij een snelgroeiend, Europese telecomorganisatie;
  • Goed salaris met een bonusregeling en een uitstekende pensioenregeling;
  • Een informele werksfeer met toffe collega's en wekelijkse VrijMiBo's op alle locaties;
  • Laptop, mobiele telefoon en headset van de zaak;
  • Boeiend werk met ruimte voor eigen inbreng;
  • Activiteitencommissie van en door collega's. Voetbaltoernooien, padel, LAN party's, etc.
  • Dagelijks een goed verzorgde lunch en op de vrijdag ietsje luxer.

Bij Dstny is er ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en hechten we veel waarde aan zelfreflectie en het behalen van persoonlijke doelen.

Jouw werkweek in een vogelvlucht

Je gaat werken in een team met eerste- en tweede-lijns supportmedewerkers waarvan jij de eerste-lijn gaat versterken. Je hebt B2B contact met allerlei verschillende bedrijven (van ziekenhuis tot autodealer, van klein tot groot). Je bent werkzaam vanuit het kantoor in Sint-Oedenrode of Gemert.

De klant helpen, ondersteunen en meedenken in oplossingen is waar jij goed in bent. Je bent klantvriendelijk en hebt een servicegerichte instelling. Alle vragen die binnenkomen registreer je, beoordeel je op impact en prioriteit, leg je nauwkeurig vast en werkt aan de oplossing. Tevens bewaak je de voortgang hiervan.

Solliciteer nu

Vul hier je gegevens in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Vul een geldig e-mailadres in
Ongeldige invoer
Upload je CV (.docx/.pdf) om verder te gaan
Upload je motivatiebrief (.docx/.pdf) om verder te gaan

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

*Acquisitie op basis van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Nog even over ons:

Dstny kent haar oorsprong in België, waar het bedrijf werd opgericht door de broers Samuel en Daan De Wever. Samen transformeerden ze het bedrijf van de slaapkamer naar een miljoenenonderneming. Dstny heeft momenteel 750 medewerkers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK) en een jaaromzet van bijna 190 miljoen euro in 2021. 

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloud-gebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en service providers wordt geleverd. Dstny wil het dagelijkse leven van zijn huidige 2,2 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen. 

Werken bij: Scan en chat met Andy Whittle, Recruiter Dstny NL

Scan de QR code

Chat met mij op jouw mobiele WhatsApp

Andy Whittle
Recruiter Dstny NL

06 599 708 98
Werken bij: Stel je vraag aan Andy Whittle, Recruiter Dstny NL
Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

13K+

Gelukkige klanten

2M+

Cloud communicatie gebruikers

700+

Enthousiaste werknemers

300+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.