Accountview telefonie integratie

Accountview

Ben je een fervente Accountview-gebruiker? Dan hebben we fantastisch nieuws voor jou! Onze cloud-telefonieoplossing is naadloos geïntegreerd met Accountview, wat betekent dat je je klanten nog effectiever kunt bedienen. Dit bespaart niet alleen tijd, maar creëert ook een win-winsituatie waar zowel jij als je klanten maximaal van profiteren. Ben je klaar om je bedrijf naar nieuwe hoogten te brengen?

Alle voordelen van de integratie met Accountview

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Accountview.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De Accountview integratie met cloud telefonie van Dstny

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Door de gecombineerde cloud-telefoniediensten van Dstny en Accountview ontstaat een naadloze samenvoeging van klantgegevens. Hierdoor krijg je direct toegang tot alle relevante informatie over de beller bij elke inkomende oproep. Dit stelt bedrijven in staat om een persoonlijke en effectieve service te bieden, waarbij klanten niet steeds opnieuw hun verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van essentieel belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Accountview een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.

Meer weten over de telefonie-integratie met Accountview?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.