TIQ Time telefonie integratie

tiq-time-logo
Als gebruiker van TIQ Time ben je ongetwijfeld altijd op zoek naar manieren om jouw bedrijfsprocessen te verbeteren. Ontdek hoe onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing naadloos integreert met TIQ Time, waardoor je jouw klantenservice kunt optimaliseren en de efficiëntie van je bedrijf kunt verhogen. Klaar om te ontdekken hoe je jouw ervaring naar een hoger niveau kunt tillen?

Alle voordelen van de integratie met TIQ Time

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit TIQ Time. 

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De TIQ Time integratie met cloud telefonie van Dstny

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Dankzij de naadloze integratie van Dstny's cloud telefonie met TIQ Time, heb je direct toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale en vice versa. Dit betekent dat je bij elk inkomend gesprek direct relevante informatie over je klant kunt zien, waardoor je hen op een persoonlijke manier kunt helpen zonder dat ze steeds hun verhaal opnieuw hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van het grootste belang is, biedt de TIQ Time CRM-telefonie-integratie jouw klanten dat extra stukje zorg.

Meer weten over de telefonie-integratie met TIQ Time?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.