Marketing Dstny|2025-01-09De trends van 2025 in zakelijke communicatie2025 wordt een keerpunt voor zakelijke communicatie. De manier waarop we werken, verbinden en samenwerken evolueert...10 min
Marketing Dstny|2024-10-29Whitepaper: Keuzehulp zakelijke telefonieZakelijke telefonie is voor bedrijven van alle groottes een essentieel onderdeel van de communicatie met klanten en...2 min
Marketing Dstny|2024-10-08De transformatie van communicatie door self-service met UCaaSIn ons dagelijks leven is het steeds gebruikelijker geworden om zaken zelf te regelen. Van het opzetten van...2 min
Marketing Dstny|2024-10-02Whitepaper: Van analoge mobiele spraak naar supersnel 5G mobiel...De wereld van mobiele communicatie heeft een lange weg afgelegd. Van de eerste analoge netwerken tot het razendsnelle...1 min
Marketing Dstny|2024-08-20Analoge telefooncentrale vs. VoIP telefooncentrale: De verschillenIn de moderne wereld van communicatie en technologie zijn er tal van opties beschikbaar voor bedrijven om hun...1 min
Marketing Dstny|2024-07-318 aandachtspunten bij het kiezen van Cloud TelefonieHet kiezen van de juiste cloud telefonieservice is echt cruciaal voor bedrijven. Zowel als het gaat om het onderhouden...3 min
Marketing Dstny|2023-11-23De voordelen van kunstmatige intelligentie voor klantenservicesKunstmatige intelligentie is geëvolueerd van een futuristisch concept naar een gemeenschappelijk onderdeel van vrijwel...1 min
Marketing Dstny|2023-11-09Cybersecurity voor MKB – Bescherm je bedrijf tegen cyberaanvallenHet MKB onderschat nog steeds hoeveel risico bedrijven lopen om in aanraking te komen met hackers en aanvallen. Deze...1 min
Marc Peters|2023-07-12De impact van NIS2 & de Gedragscode InformatiebeveiligingIn de digitale wereld van vandaag spelen notariskantoren een cruciale rol bij het waarborgen van de vertrouwelijkheid...2 min
Robbert Klemkerk|2021-12-23Alles over de transitie van DSL naar GlasvezelNet als de energietransitie kennen we in de markt van breedbandverbindingen een dergelijke transitie, namelijk...4 min