Den Ouden Groep optimaliseert met cloud telefonie van Dstny

Den Ouden Groep, een gevestigd familiebedrijf met een rijke geschiedenis sinds 1948, heeft zich onderscheiden in de markt door haar toewijding aan duurzaamheid en sterke klantgerichtheid. Onder leiding van de derde generatie, bestaande uit zeven neven, heeft Den Ouden Groep de missie "Wij creëren oplossingen die bijdragen aan een duurzame leefomgeving." Om hun klantenservice te verbeteren en hun communicatie te optimaliseren, heeft Den Ouden Groep geïnvesteerd in een geavanceerde integratie tussen hun Dstny Cloud telefonie en het krachtige CRM-platform Efficy, mogelijk gemaakt door VoIPcube:

memo-circle-infosvg

Verbeterde klantinformatie

VoIPcube haalt automatisch klantgegevens op voordat een oproep wordt beantwoord, zodat medewerkers gepersonaliseerde service kunnen bieden.
user-headsetsvg

Geoptimaliseerde communicatie

Efficy-integratie stelt medewerkers in staat om rechtstreeks vanuit het CRM te bellen en gespreksnotities en opnames direct aan klantinformatie te koppelen
folder-gearsvg

Geautomatiseerde workflows

Door VoIPcube kunnen geautomatiseerde workflows worden ingesteld op basis van oproepcriteria, wat de efficiëntie ten goede komt.

"Wij wensen Den Ouden Groep veel werkplezier met deze nieuwe dienst!"

Meer weten over onze telefonie integratie?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.

Recente berichten