• Home
  • Alles over de 3CX VoIP telefonieoplossing

3CX op het cloud platform van Dstny

Dstny levert veilige business communication tools voor innovatieve ondernemingen. Bij Dstny hebben wij een duidelijke ambitie, namelijk: de beste zijn in end-to-end oplossingen voor veilige bedrijfscommunicatie in Europa.

Dstny is dé grootste 3CX leverancier van Nederland en daarbij zijn we Titanium Partner, het hoogst haalbare partnerlevel van 3CX. Binnen Dstny zit veel ervaring en kennis op het gebied van cloud communicatie oplossingen voor het MKB en groot zakelijke bedrijven. Dankzij onze integratiemogelijkheden met verschillende CRM- en ERP pakketten staan we garant voor een optimale bereikbaarheid van jouw bedrijf.

  • 3CX van Dstny een veilige bedrijfscommunicatie

    Een veilige bedrijfscommunicatie.

  • Integreer jouw CRM- of ERP-pakket met Dstny

    Integreer jouw CRM- of ERP-pakket.

  • Uitgebreide bedrijfscommunicatie van Dstny

    Uitgebreide video conferencing.

    Hosted 3CX van Dstny

    Waarom kiezen voor Hosted 3CX van Dstny.

    Met onze Hosted 3CX oplossing heb je een stabiele, veilige en rijk uitgeruste zakelijke communicatieoplossing die schaalbaar en flexibel is. Dstny levert een 3CX centrale inclusief hosting in de cloud. Dstny maakt het mogelijk dat je altijd met de nieuwste versie werkt, maakt het mogelijk om CRM/ERP te koppelen en integreert mobiele telefonie met het platform. Onze hoogste partnerstatus bij 3CX (Titanium) toont aan dat je bij ons in de handen van specialisten bent en dat je het optimale uit het 3CX-platform gaat halen.

    • Een veilige oplossing voor nú en in de toekomst

      De 3CX centrale wordt gehost op ons online platform waarop updates continu worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe 3CX updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.
    • Over beveiliging gesproken

      Er wordt encryptie toegepast op al het spraakverkeer en er is automatische detectie voor hack-aanvallen. Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacentra, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!
    • Uitgebreide functionaliteit

      Onze oplossing zorgt direct voor een upgrade van al je zakelijke communicatie

      Uitgebreide mogelijkheden.

      Een functionele softphone in jouw eigen desktopomgeving.
      Toepassen van efficiënte wachtrijen en uitgebreide keuzemenu’s.

      Eenvoudig intern én extern communiceren middels uitgebreide (web)chat functionaliteiten.

      Uitgebreide beheer- en rapportage­mogelijkheden; inzicht in je telefonische performance.
      Uitgebreide functionaliteiten met 3CX van Dstny

      Realtime inzage in alle actuele gesprekken

      Opnemen van gesprekken (call recording).
      Uitgebreide video conferencing tools d.m.v. 3CX Web Meeting.
      Integreer je CRM- of ERP-pakket met 3CX door middel van VoIPcube.
      3CX rechtstreeks op jouw mobiele device met de 3CX mobiele app (iOS & Android).
      Vaste en mobiele telefonie naadloos integreren door middel van vast-mobiel integratie

      Meerdere vestigingen
      of thuiswerken.

      Optimaal communiceren vereist optimale flexibiliteit. Met Hosted 3CX zijn meerdere vestigingen en locaties eenvoudig te koppelen, ze worden aangesloten op één gezamenlijke telefonieomgeving. Medewerkers hebben realtime inzage in alle actuele gesprekken en de aanwezigheidsstatus van medewerkers op verschillende locaties. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om gesprekken eenvoudig door te verbinden naar een beschikbare collega. Of je collega thuis aan het werk is of op een andere vestiging, gesprekken binnen de 3CX omgeving zijn gratis.
      Creëer jouw thuiswerkplek met 3CX van Dstny

      Thuiswerkers bellen via een vast toestel of headset vanaf een thuiswerkplek. Dit kan via de 3CX Client, de 3CX app en zelfs via hun eigen mobiele telefoon door middel van onze vast-mobiel integratie. Met deze flexibeleoplossingen ben je zelfs thuis aan de keukentafel onderdeel van het kantoor.

      Eenvoudig contact met je collega’s

      Uitgebreide softphone 3CX Client.

      3CX van Dstny vanuit Windows & MacOS

      De 3CX Client is een uitgebreide softphone in jouw desktopomgeving. Alle telefoniefuncties zijn vanuit Windows & MacOS te bedienen, je hoeft je daardoor niet constant te wenden tot een extern apparaat.

      Klik en bel
      Met één klik de juiste persoon/bedrijf aan de lijn.
      Intuïtief doorverbinden van gesprekken
      Zeg vaarwel tegen het omslachtig doorverbinden met interne nummers en de post-its met doorkiesnummers.
      Organisatiebreed inzicht in uitgaande en inkomende gesprekken

      Realtime overzicht van telefonische drukte en beschikbaarheid van collega’s.

      Start een chat met collega’s met de handige chatfunctie

      Snelle en efficiënte interne communicatie,
      ook voor groep chats.

      Start snel een web meeting met audio én video

      Plan en start een virtuele meeting, voor collega’s maar ook voor externe deelnemers

      Gespreksopnames terugluisteren met call recording

      Bijvoorbeeld voor trainingsdoel­einden, of sla telefonische gesprekken direct op in een dossier.

      Realtime inzage in alle actuele gesprekken

      Optimaliseer met o.a. wachtrijen en keuzemenu’s.

      Met Hosted 3CX heb je de beschikking over professionele inbound en outbound routeringsmogelijkheden die voorheen alleen waren voorbehouden aan grootzakelijke callcenters.

      Slimme wachtrijen met o.a. een terugbelfunctie.
      Uitgebreide en specifieke statistieken van wachtrijen, zoals status en aantal wachtenden.
      Meet individuele performance met statistieken per medewerker.
      Uitgebreide en specifieke statistieken van wachtrijen, zoals status en aantal wachtenden.
      Gemiddelde- en langste wachttijd van klanten weergeven.

      Realtime inzage in alle actuele gesprekken

      Automatisch
      SLA-meldingen.

      Ontvang automatisch een waarschuwing als bellers langer moeten wachten dan een vooraf ingestelde tijdsduur.

      Om je klantcontact verder te optimaliseren worden alle gebeurtenissen gelogd, zodat je later terug kan kijken op welke punten de performance verbeterd kan worden.

      Meer gesprekscontrole

      Meer gesprekscontrole met 3CX van Dstny

      Ga als een raket met vele functies in het 3CX-pakket.

      Ga als een raket met het 3CX-pakket van Dstny
      Live gesprekken meeluisteren
      Diverse slimme routeringen
      Gespreksopname via de Web Client of app
      Chatfunctie
      Webchat
      Webmeeting
      Management console
      Basisrapportages
      Geavanceerderapportages
      Realtime wallboard



      O.a. automatisch rapportages ontvangen in je inbox

      Overal bereikbaar met 3CX van Dstny

      Verlaat jouw werkplek en blijf bereikbaar

      3CX op jouw mobiel en overal bereikbaar.

      Door gebruik te maken van de 3CX mobiele app voor Android en iOS, heb jij altijd en overal toegang tot jouw zakelijke telefonie-omgeving.

      Naast het uitbellen met het zakelijke nummer vanaf jouw mobiele telefoon, heb jij ook inzicht in de beschikbaarheid van alle collega’s. Pas zelf onderweg jouw aanwezigheidsstatus aan, verbind eenvoudig door of start een 3CX web meeting of chat. Gebruik de 3CX app als bediening van de telefonieomgeving, of om mee te bellen. Aangezien deze app werkt via de dataverbinding van je toestel is de werking en kwaliteit van de gesprekken afhankelijk van het gebruikte toestel, de kwaliteit van de actieve verbinding (Wifi of via mobiel netwerk) en je gebruiksomgeving. De app vereist minimaal Android 4.4 of iOS 12.

       3CX - Hosted VoIP Telefonieoplossing

      VaMo, integratie vast & mobiel.

      Om optimaal gebruik te kunnen maken van vaste telefonie op jouw mobiele telefoon levert Dstny de betrouwbare VaMo-oplossing. Een 3CX-omgeving bij Dstny in combinatie met een mobiel abonnement van Dstny maakt volledige integratie van vast & mobiel mogelijk. Hierdoor heb je geen app nodig en bel je met je mobiele telefoon zoals je gewend bent. Je maakt op je mobiel dan direct gebruik van de functionaliteit die het 3CX-platform biedt.

      Met een zakelijk vast nummer uitbellen vanaf je mobiele telefoon.
      Je vaste nummer (ook) laten binnenkomen op je mobiele telefoon.
      Gesprekken vanaf je mobiel doorverbinden.
      Beschikbaarheid en belstatus zichtbaar voor collega’s, ook als je mobiel aan het bellen bent.
      Call recording (gespreksopname) van zakelijke gesprekken op je smartphone.
      Bellen naar verkorte interne nummers op je mobiele telefoon.
      Eén centrale voicemail box voor je vaste & mobiele toestel.
      Beheers je bereikbaarheid op basis van een tijdschema.
      Mobiele gesprekken zijn onderdeel van de uitgebreide rapportage van 3CX.
      Middels jouw persoonlijke online omgeving toegang tot de VaMo instellingen; uitgaand nummerkeuze, tijdsschema, doorschakelingen.
      Eén fiked business number van Dstny

       Behoud van eigen nummer mogelijk

      VoIPcube van Dstny een naadloze integratie met 3CX en jouw CRM- of ERP-pakket

      CRM- & ERP
      telefonie integratie.

      Door gebruik te maken van het door Dstny ontwikkelde innovatieve platform kunnen wij jouw CRM- of ERP-software (afhankelijk van het pakket) naadloos koppelen met de 3CX telefonieomgeving. Met deze integratiemogelijkheden worden bijvoorbeeld bij binnenkomende gesprekken direct de juiste naam, nummers en klantgegevens getoond vanuit je CRM- of ERP-pakket. Met deze functionaliteit kan je gepersonaliseerd de telefoon opnemen en is het zoeken naar de juiste klantgegevens verleden tijd. Klanttevredenheid neemt aanzienlijk toe zonder extra inspanning! Benieuwd naar welke CRM- of ERP-pakketten wij kunnen integreren?

      Pop-up vanuit CRM- of ERP-pakket bij inkomende gesprekken Direct en automatisch de juiste klantgegevens in beeld, geen handmatige zoekacties.
      Persoonlijk begroeten Inkomende gesprekken persoonlijk begroeten en aanspreken.
      Bellen vanuit de relatiekaart Direct bellen vanuit de bestaande klantgegevens; tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
      Doorverbinden mét relatiekaart Ook bij het intern doorverbinden worden de klantgegevens doorgezet naar een collega.

      Bekijk ons actuele overzicht

      Toestellen en accessoires.

      Het Hosted 3CX platform biedt ondersteuning voor een groot aantal IP toestellen en accessoires. Voor iedere gebruiker is er een toestel dat aansluit bij de wensen en het functieprofiel. Om het makkelijk te houden hebben we een overzicht gemaakt van onze meest populaire hardware dat naadloos aansluit bij de Hosted 3CX telefonieoplossing. Ook kunnen we hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.

      Vaste desktop IP-toestellen

      Deze apparaten sluiten perfect aan op de 3CX telefonie-oplossing. Alle basis telefoniefuncties zijn rechtstreeks op het toestel uit te voeren.

      • Dstny | Yealink t42u ip-phone werkt naadloos samen met 3CX

        Yealink T42U IP-Phone .

      • Dstny | Yealink t43u ip-phone werkt naadloos samen met 3CX

        Yealink T43U IP-Phone .

      • Dstny | Yealink t46u ip-phone werkt naadloos samen met 3CX

        Yealink T46U IP-Phone .

      • Dstny | Yealink t48u ip-phone werkt naadloos samen met 3CX

        Yealink T48U IP-Phone .

      • Dstny | Yealink exp43 werkt naadloos samen met 3CX

        Yealink EXP 43 IP-Phone .

        Dstny is Titanium Partner 3CX.

        Dstny is door 3CX tot Titanium Partner bekroond. Deze hoogste partnerstatus toont aan dat je bij ons in de handen van specialisten bent en zorgt dat je het optimale uit het 3CX-platform gaat halen. Om deze Titanium Partner-status te behouden nemen onze specialisten actief deel aan een specialistisch forum. Hier worden onze 3CX vaardigheden continu op de proef gesteld. Om de 6 maanden dient er een examen afgenomen te worden. Daarnaast heeft Dstny directe contactpersonen bij 3CX, waardoor we als eerste op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen 3CX. Bij vragen of problemen komen wij altijd als eerste in contact met de juiste specialist van 3CX. Op deze manier ben jij ook als eerste up-to-date!

        Van kennismaking tot efficiënter werken met
        3CX van Dstny.

        Stap 1
        Demo
        Wij zijn overtuigd van de kracht van onze oplossingen. Dat kunnen we je op papier vertellen, maar wij laten het jou veel liever vrijblijvend live zien. Live op jouw locatie of tijdens een online sessie.
        Stap 2
        Inventarisatie
        Communicatie is voor iedereen anders, daarom beginnen wij met een complete inventarisatie van jullie huidige oplossing, benodigdheden en wensen om alles perfect aan te laten sluiten op jullie situatie. Communicatie is maatwerk!
        Stap 3
        Voorstel
        Op basis van de inventarisatie ontvang jij van ons een scherp voorstel dat naadloos aansluit bij jullie wensen. Transparant en overzichtelijk.


        Stap 4
        Planning
        Na akkoord wordt de opdracht overgedragen aan een projectmanager. Deze zal in overleg met jou de route uitstippelen waarna onze technische afdeling alles in werking zal zetten om een vloeiende implementatie te verzekeren.
        Stap 5
        Installatie
        Op de afgesproken dag en tijdstip zullen wij jullie locatie(s) vakkundig overzetten naar de nieuwe oplossing. Onze engineers voeren alles uit conform de afgesproken wensen en heten jullie welkom bij Dstny.
        Stap 6
        Training
        Om te zorgen dat iedereen vanaf dag één gebruik kan maken van alle efficiënte mogelijkheden van het nieuwe systeem, verzorgen wij een training op gebruikersniveau.

        Stap 7
        Ingebruikname
        Net als vele tevreden klanten ga jij aan de slag met een cloud oplossing van Dstny. Hiermee zijn jullie direct én in de toekomst voorzien van alle middelen om optimaal te communiceren met klant en collega.
        Stap 8
        Slotgesprek
        Na ingebruikname plannen we een afspraak in om alles door te lopen zodat we zeker weten dat alles werkt. Tijdens deze afspraak streven wij er ook naar om alles nóg verder te finetunen voor een optimale bereikbaarheid.
        Onze CORE Dstny

        Wij pakken het net even iets anders aan

        13K+

        Gelukkige klanten

        2M+

        Cloud communicatie gebruikers

        700+

        Enthousiaste werknemers

        300+

        Hechte partners

        150K+

        Cloud security gebruikers

        We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

        Voorkeuren cookies

        We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
        Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
        Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
        Analytische Cookies Uitgeschakeld
        Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
        Marketing Cookies Uitgeschakeld
        Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.