Dstny levert veilige business communication tools voor innovatieve ondernemingen. Bij Dstny hebben wij een duidelijke ambitie, namelijk: de beste zijn in end-to-end oplossingen voor veilige bedrijfscommunicatie in Europa.
Dstny is dé grootste 3CX leverancier van Nederland en daarbij zijn we Titanium Partner, het hoogst haalbare partnerlevel van 3CX. Binnen Dstny zit veel ervaring en kennis op het gebied van cloud communicatie oplossingen voor het MKB en groot zakelijke bedrijven. Dankzij onze integratiemogelijkheden met verschillende CRM- en ERP pakketten staan we garant voor een optimale bereikbaarheid van jouw bedrijf.
Met onze Hosted 3CX oplossing heb je een stabiele, veilige en rijk uitgeruste zakelijke communicatieoplossing die schaalbaar en flexibel is. Dstny levert een 3CX centrale inclusief hosting in de cloud. Dstny maakt het mogelijk dat je altijd met de nieuwste versie werkt, maakt het mogelijk om CRM/ERP te koppelen en integreert mobiele telefonie met het platform. Onze hoogste partnerstatus bij 3CX (Titanium) toont aan dat je bij ons in de handen van specialisten bent en dat je het optimale uit het 3CX-platform gaat halen.
Eenvoudig intern én extern communiceren middels uitgebreide (web)chat functionaliteiten.
Thuiswerkers bellen via een vast toestel of headset vanaf een thuiswerkplek. Dit kan via de 3CX Client, de 3CX app en zelfs via hun eigen mobiele telefoon door middel van onze vast-mobiel integratie. Met deze flexibeleoplossingen ben je zelfs thuis aan de keukentafel onderdeel van het kantoor.
De 3CX Client is een uitgebreide softphone in jouw desktopomgeving. Alle telefoniefuncties zijn vanuit Windows & MacOS te bedienen, je hoeft je daardoor niet constant te wenden tot een extern apparaat.
Realtime overzicht van telefonische drukte en beschikbaarheid van collega’s.
Snelle en efficiënte interne communicatie,
ook voor groep chats.
Plan en start een virtuele meeting, voor collega’s maar ook voor externe deelnemers
Bijvoorbeeld voor trainingsdoeleinden, of sla telefonische gesprekken direct op in een dossier.
Met Hosted 3CX heb je de beschikking over professionele inbound en outbound routeringsmogelijkheden die voorheen alleen waren voorbehouden aan grootzakelijke callcenters.
Ontvang automatisch een waarschuwing als bellers langer moeten wachten dan een vooraf ingestelde tijdsduur.
Om je klantcontact verder te optimaliseren worden alle gebeurtenissen gelogd, zodat je later terug kan kijken op welke punten de performance verbeterd kan worden.
Door gebruik te maken van de 3CX mobiele app voor Android en iOS, heb jij altijd en overal toegang tot jouw zakelijke telefonie-omgeving.
Naast het uitbellen met het zakelijke nummer vanaf jouw mobiele telefoon, heb jij ook inzicht in de beschikbaarheid van alle collega’s. Pas zelf onderweg jouw aanwezigheidsstatus aan, verbind eenvoudig door of start een 3CX web meeting of chat. Gebruik de 3CX app als bediening van de telefonieomgeving, of om mee te bellen. Aangezien deze app werkt via de dataverbinding van je toestel is de werking en kwaliteit van de gesprekken afhankelijk van het gebruikte toestel, de kwaliteit van de actieve verbinding (Wifi of via mobiel netwerk) en je gebruiksomgeving. De app vereist minimaal Android 4.4 of iOS 12.
Om optimaal gebruik te kunnen maken van vaste telefonie op jouw mobiele telefoon levert Dstny de betrouwbare VaMo-oplossing. Een 3CX-omgeving bij Dstny in combinatie met een mobiel abonnement van Dstny maakt volledige integratie van vast & mobiel mogelijk. Hierdoor heb je geen app nodig en bel je met je mobiele telefoon zoals je gewend bent. Je maakt op je mobiel dan direct gebruik van de functionaliteit die het 3CX-platform biedt.
Door gebruik te maken van het door Dstny ontwikkelde innovatieve platform kunnen wij jouw CRM- of ERP-software (afhankelijk van het pakket) naadloos koppelen met de 3CX telefonieomgeving. Met deze integratiemogelijkheden worden bijvoorbeeld bij binnenkomende gesprekken direct de juiste naam, nummers en klantgegevens getoond vanuit je CRM- of ERP-pakket. Met deze functionaliteit kan je gepersonaliseerd de telefoon opnemen en is het zoeken naar de juiste klantgegevens verleden tijd. Klanttevredenheid neemt aanzienlijk toe zonder extra inspanning! Benieuwd naar welke CRM- of ERP-pakketten wij kunnen integreren?
Het Hosted 3CX platform biedt ondersteuning voor een groot aantal IP toestellen en accessoires. Voor iedere gebruiker is er een toestel dat aansluit bij de wensen en het functieprofiel. Om het makkelijk te houden hebben we een overzicht gemaakt van onze meest populaire hardware dat naadloos aansluit bij de Hosted 3CX telefonieoplossing. Ook kunnen we hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.
Deze apparaten sluiten perfect aan op de 3CX telefonie-oplossing. Alle basis telefoniefuncties zijn rechtstreeks op het toestel uit te voeren.
Dstny is door 3CX tot Titanium Partner bekroond. Deze hoogste partnerstatus toont aan dat je bij ons in de handen van specialisten bent en zorgt dat je het optimale uit het 3CX-platform gaat halen. Om deze Titanium Partner-status te behouden nemen onze specialisten actief deel aan een specialistisch forum. Hier worden onze 3CX vaardigheden continu op de proef gesteld. Om de 6 maanden dient er een examen afgenomen te worden. Daarnaast heeft Dstny directe contactpersonen bij 3CX, waardoor we als eerste op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen 3CX. Bij vragen of problemen komen wij altijd als eerste in contact met de juiste specialist van 3CX. Op deze manier ben jij ook als eerste up-to-date!
Wij pakken het net even iets anders aan
Gelukkige klanten
Cloud communicatie gebruikers
Enthousiaste werknemers
Hechte partners
Cloud security gebruikers