Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit het Assuradeuren Advies Platform.
Ben je een enthousiaste gebruiker van Assuradeuren Advies Platform? Geweldig! We hebben fantastisch nieuws voor je. Onze cloud-telefonieoplossing integreert naadloos met Assuradeuren Advies Platform, waardoor je je klanten nog efficiënter kunt helpen. Dit betekent niet alleen tijdbesparing, maar ook een win-win situatie waar zowel jij als je klanten van profiteren. Ben je klaar om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen?
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit het Assuradeuren Advies Platform.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Door de combinatie van de cloud-telefoniediensten van Dstny en Assuradeuren Advies Platform ontstaat een naadloze versmelting van klantgegevens. Hierdoor krijg je bij elke inkomende oproep direct toegang tot alle relevante informatie over de beller. Dit stelt bedrijven in staat om een persoonlijke en doeltreffende service te bieden, waarbij klanten niet steeds hetzelfde verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van het hoogste belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Assuradeuren Advies Platform een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.