VoIP telefonie integratie met CCS

Ben jij een tevreden gebruiker van CCS? Dan hebben we goed nieuws voor je. Dit CCS kun je namelijk koppelen aan onze VoIP telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?

Handig!

Uitlegvideo van de telefonie-integratie met CCS

Eindeloos zoeken naar klantgegevens is voorgoed verleden tijd

Schiet je bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en raak je in paniek wanneer je de naam van je klant voor de derde keer niet goed hebt verstaan? Met de CCS telefonie-integratie krijg je alles wat je nodig hebt direct in beeld. Zo kun jij ontspannen je telefoongesprekken voeren en worden je klanten snel geholpen.

Alle voordelen van de integratie met jouw pakket

Verbeter je klantervaring en ga als een trein

Efficiënt
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit CCS
Blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen
Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden
Minder kosten
De CCS telefonie-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker

Hoe werkt de CCS telefonie-integratie?

Door VoIP telefonie van Dstny te integreren met CCS, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met de CCS telefonie-integratie geef jij je klanten net dat beetje extra.

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Kies je favoriete oplossing

UCaaS Frost Radar Whitepaper 2021

Download gratis de CCS Factsheet en lees:

Hoe je jouw werknemers optimaal verbonden houdt; Hoe jij inzicht krijgt in belverkeer en bezettingsgraad; Hoe deze oplossing bijdraagt aan efficiënter en flexibeler werken en nog meer voordelen!
Ongeldige invoer

Meer weten over de telefonie-integratie met CCS?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.
Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

13K+

Gelukkige klanten

2M+

Cloud communicatie gebruikers

700+

Enthousiaste werknemers

300+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.