CCS telefonie integratie

CCS-logo

Is CCS jouw favoriete platform? Dan hebben we geweldig nieuws voor je! Onze cloud-telefonieoplossing is perfect geïntegreerd met CCS, wat betekent dat je je klanten nog effectiever kunt bedienen. Dit resulteert niet alleen in tijdsbesparing, maar creëert ook een win-winsituatie waar zowel jij als je klanten maximaal van profiteren. Ben je er klaar voor om jouw bedrijf naar het volgende niveau te tillen?

Alle voordelen van de integratie met CCS

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit CCS. 

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De CCS integratie met cloud telefonie van Dstny

Ontdek de grensverleggende functies van CCS, waar geavanceerde integraties bijdragen aan een verbeterde gebruikerservaring. Met slimme pop-up meldingen en naadloze connectiviteit, helpt CCS je bij het optimaliseren van workflows en het versterken van klantrelaties. Ontdek hier enkele unieke eigenschappen van deze oplossing:

Door pop-up integratie kan direct live data vanuit CCS worden opgevraagd en deze informatie direct aan de gebruiker worden gepresenteerd via pop-up meldingen. Hierbij worden klantidentificatie, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller getoond. De opmaak en inhoud van de pop-ups verschillen per CRM/ERP pakket en de beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere resultaten voor een gesprek in één pop-up, het gelijktijdig weergeven van meerdere integraties en de naadloze overdracht van klantinformatie bij doorschakelen.

Binnen CCS bieden deeplinks de functionaliteit om vanuit de pop-up direct door te klikken naar specifieke pagina's, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit bespaart gebruikers tijd doordat ze sneller toegang hebben tot relevante informatie zonder te hoeven zoeken. Deeplinks openen automatisch in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Door de gecombineerde cloud-telefoniediensten van Dstny en CCS ontstaat een naadloze samenvoeging van klantgegevens. Hierdoor krijg je direct toegang tot alle relevante informatie over de beller bij elke inkomende oproep. Dit stelt bedrijven in staat om een persoonlijke en effectieve service te bieden, waarbij klanten niet steeds opnieuw hun verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van essentieel belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van CCS een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.

Meer weten over de telefonie-integratie met CCS?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.