Kolibri telefonie integratie

Kolibri

Ben je blij met hoe het Kolibri-platform voor je werkt? Dan hebben we fantastisch nieuws voor je! Onze cutting-edge cloud-telefonieoplossing kan naadloos samensmelten met Kolibri. Hierdoor kun je je klanten nog effectiever bedienen en je klantenservice naar nieuwe hoogten tillen! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook nog eens waardevolle tijd. Dit opent de deur naar een ideale situatie waar zowel jij als je klanten maximaal van kunnen profiteren. Sta je klaar om je bedrijf te transformeren?

Alle voordelen van de integratie met Kolibri

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Kolibri.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Play video

Bekijk de uitlegvideo van de Kolibri integratie!

De Kolibri integratie met cloud telefonie van Dstny

Verhoog de gebruikerservaring met de uitgebreide integratiemogelijkheden van Kolibri. Van dynamische pop-upnotificaties tot diepgaande systeemintegraties, alle functies zijn ontworpen om werkprocessen en klantrelaties te verbeteren. Ontdek de unieke eigenschappen van deze oplossing:

Door middel van deeplinks kunnen gebruikers direct en moeiteloos binnen Kolibri naar specifieke pagina's navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit bevordert de efficiëntie van de workflow, aangezien gebruikers snel en gemakkelijk toegang hebben tot relevante informatie zonder lang te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Met de naadloze fusie van Dstny's cloud-telefonie en Kolibri, krijg je directe toegang tot al je klantgegevens vanaf je telefooncentrale en omgekeerd. Dit betekent dat je bij elk inkomend gesprek onmiddellijk relevante informatie over je klant kunt bekijken, waardoor je een persoonlijke aanpak kunt hanteren zonder dat klanten steeds opnieuw dezelfde gegevens moeten verstrekken. In een tijd waarin klantbeleving van cruciaal belang is, biedt de integratie van Kolibri met telefonie een unieke mogelijkheid om je klanten een voortreffelijke service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met Kolibri?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.