AFAS Software VoIP-integratie

AFAS: één software pakket met veel voordelen. Hiermee heb je alles in huis om bedrijfsprocessen efficiënt te laten verlopen. Van facturatie tot personeelsadministratie, van ordermanagement tot fiscaal. En dat is precies waar Dstny van houdt: efficiënter werken. Daarom is er een telefoniekoppeling ontwikkeld waarmee je direct NAW-gegevens vanuit AFAS in beeld krijgt bij een inkomend gesprek. Bovendien kun je ook eenvoudig andere relevante informatie laten oproepen uit AFAS, denk bijvoorbeeld aan openstaande posten, geplaatste orders, enzovoorts. En bij Dstny werkt dat simpel: je betaalt per maand, per gebruiker een vast bedrag! As it should be.

Handig!

Uitlegvideo van de AFAS Software integratie

Eindeloos zoeken naar klantgegevens is voorgoed verleden tijd

Schiet je bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en raak je in paniek wanneer je de naam van je klant voor de derde keer niet goed hebt verstaan? Met de AFAS Software telefonie-integratie krijg je alles wat je nodig hebt direct in beeld. Zo kun jij ontspannen je telefoongesprekken voeren en worden je klanten snel geholpen.

Alle voordelen van de integratie met jouw pakket

Verbeter je klantervaring en ga als een trein

Efficiënt
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit AFAS Software.
Blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden
Minder kosten
De AFAS Software integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Hoe werkt de AFAS Software VoIP-integratie?

Door VoIP telefonie van Dstny te integreren met AFAS Software, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een software integratie geef jij je klanten net dat beetje extra.

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Kies je favoriete oplossing

Meer weten over de VoIP-integratie met AFAS Software?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.
Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

13K+

Gelukkige klanten

2M+

Cloud communicatie gebruikers

700+

Enthousiaste werknemers

300+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.