Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Codex.
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Codex.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Deeplinks bieden de mogelijkheid om vanuit de pop-up direct door te klikken naar specifieke pagina's binnen Codex, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit vereenvoudigt het werkproces voor gebruikers aanzienlijk, omdat ze sneller toegang hebben tot relevante pagina's zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.
Integratie van Dstny's cloud telefonie met Codex van Van Brug zorgt ervoor dat al je klantgegevens direct beschikbaar zijn in je telefooncentrale en omgekeerd. Hierdoor kun je tijdens inkomende gesprekken meteen inzicht krijgen in de klantinformatie, waardoor je een gepersonaliseerde service kunt bieden zonder dat klanten herhaaldelijk hun verhaal moeten vertellen. In een tijd waarin klantgerichtheid cruciaal is, geeft de CRM-telefonie-integratie je de mogelijkheid om je klanten een extra dosis aandacht te geven.