Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Cumus.
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Cumus.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Dankzij de naadloze samenwerking tussen Dstny's cutting-edge cloud telefoniesysteem en Cumus, heb je nu direct toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale, en vice versa. Dit betekent dat wanneer een gesprek binnenkomt, je onmiddellijk alle relevante informatie over de klant bij de hand hebt. Deze geïntegreerde aanpak stelt je in staat om een gepersonaliseerde service te bieden, waardoor klanten niet telkens hun verhaal hoeven te herhalen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van cruciaal belang is, voegt de CRM-telefonie-integratie van Cumus een ongeëvenaarde waarde toe aan de service die je aan je klanten levert.