Exact Online telefonie integratie

Exact Online

Als jij tevreden bent met jouw huidige ervaring met Exact Online, dan hebben we geweldig nieuws voor je! Onze innovatieve cloud-telefonieoplossing integreert moeiteloos met Exact Online waardoor je jouw klanten nog efficiënter en effectiever kunt helpen en de klantenservice naar een hoger niveau kunt tillen! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook nog eens kostbare tijd. Dit biedt een ideale gelegenheid waar zowel jij als jouw klanten maximaal van kunnen profiteren. Ben jij klaar om jouw bedrijf te laten transformeren?

Alle voordelen van de integratie met Exact Online

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Exact Online.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Play video

Bekijk de uitlegvideo van de Exact Online integratie!

De Exact Online integratie met cloud telefonie van Dstny

Verhoog de gebruikerservaring naar ongekende hoogten met de uitgebreide integratiemogelijkheden die Exact Online biedt. Van dynamische pop-upnotificaties tot diepgaande systeemintegraties; elke functie is ontworpen om werkprocessen en klantrelaties te verbeteren. Ontdek de bijzondere kenmerken van deze oplossing: 

Met behulp van deeplinks kunnen gebruikers direct vanuit de pop-up naar specifieke pagina's binnen Exact Online navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit zorgt voor een efficiëntere werkwijze, aangezien gebruikers snel toegang hebben tot relevante pagina's zonder zelf te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Door middel van pop-up integratie is het mogelijk om real-time gegevens vanuit Exact Online te raadplegen en deze informatie te tonen in de client via pop-up meldingen. Denk hierbij aan het herkennen van klanten, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante gegevens over de beller. De opmaak en inhoud van de pop-ups verschillen per CRM/ERP pakket en beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere resultaten voor een gesprek in dezelfde pop-up, het gelijktijdig weergeven van meerdere integraties en de moeiteloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.

Met de Notes-functionaliteit kunnen gebruikers vanuit de pop-up notities toevoegen aan records in Exact Online via API's. Dit betekent dat gebruikers direct vanuit de pop-up notities kunnen maken die zijn gerelateerd aan gevonden hits. Vaak kunnen gebruikers dan ook de meest recente notities in de pop-up bekijken bij een volgende oproep.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Dankzij de naadloze integratie van Dstny's cloud telefonie en Exact Online, is er directe toegang tot alle klantgegevens vanuit de telefooncentrale en vice versa. Dit maakt het mogelijk om bij elk inkomend gesprek direct relevante informatie over de klant te raadplegen, waardoor een persoonlijke aanpak mogelijk is zonder herhaalde verzoeken om gegevens. In een tijd waarin klantbeleving van cruciaal belang is, biedt de integratie van Exact Online met telefonie een kans om klanten een uitstekende service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met Exact Online?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.