Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Faster Forward.
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Faster Forward.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Ontdek de vernieuwende mogelijkheden van Faster Forward, waar krachtige integraties zorgen voor een verbeterde gebruikerservaring. Van slimme pop-up meldingen tot naadloze integratie, elke functie is ontworpen om jouw werkproces te optimaliseren en klantrelaties te versterken. Verken enkele unieke kenmerken die deze oplossing te bieden heeft:
Dankzij pop-up integratie kun je in real-time data vanuit Faster Forward bekijken en deze gegevens tonen in de client via pop-up meldingen. Denk aan het herkennen van klanten, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De vorm en inhoud van de pop-ups variëren afhankelijk van het CRM/ERP pakket en de beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere treffers voor een gesprek in dezelfde pop-up, de mogelijkheid om meerdere integraties tegelijk weer te geven en de moeiteloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.
Door gebruik te maken van deeplinks kunnen gebruikers rechtstreeks vanuit de pop-up naar specifieke pagina's binnen Faster Forward navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit maakt het werkproces aanzienlijk eenvoudiger, doordat gebruikers snel toegang hebben tot relevante pagina's zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.
Door het samenvoegen van de cloud-telefoniediensten van Dstny met Faster Forward, ontstaat een naadloze integratie van klantgegevens. Hierdoor krijg je direct toegang tot alle relevante informatie over de beller bij elk inkomend gesprek. Dit maakt het mogelijk om een persoonlijke en efficiënte service te bieden, waarbij de klant niet telkens hetzelfde verhaal hoeft te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van essentieel belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Faster Forward een waardevolle toevoeging waarmee je jouw klanten een unieke ervaring kunt bieden.