Kerridge telefonie integratie

Kerridge Commercial Systems

Ben jij een tevreden gebruiker van Kerridge? Dan hebben wij fantastisch nieuws voor jou! Onze innovatieve cloud-telefonieoplossing is perfect te integreren met Kerridge. Hiermee optimaliseer je niet alleen de efficiëntie en effectiviteit van jouw klantenservice, maar bespaar je ook waardevolle tijd. Dit biedt een ideale gelegenheid om zowel jouw bedrijf als jouw klanten ten volle te laten profiteren. Sta je klaar om de transformatie van jouw bedrijf te omarmen?

Alle voordelen van de integratie met Kerridge

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Kerridge.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Kerridge integratie met cloud telefonie van Dstny

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Met de naadloze samensmelting van Dstny's innovatieve cloud communicatie en Kerridge, krijg je directe toegang tot al je klantinformatie vanuit je telefoonsysteem en vice versa. Dit betekent dat je bij elk inkomend gesprek onmiddellijk relevante gegevens over je klant kunt inzien, waardoor je een persoonlijke aanpak kunt hanteren zonder klanten te belasten met herhalingen van dezelfde gegevens. In een tijd waarin klantbeleving van onschatbare waarde is, biedt de integratie van Kerridge met telefonie een kans om je klanten een buitengewone service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met Kerridge?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.