Dstny VoIPcube's nieuwe features

VoIPcube nu nog beter met nieuwe features: Call Journey, Call Tagging en Call History voor optimale zakelijke communicatie

We voegen met trots nieuwe features toe aan VoIPcube! Met de toevoeging van Call Journey, Call Tagging en Call History biedt VoIPcube nu nog meer mogelijkheden voor bedrijven om hun communicatie efficiënter te organiseren, waardevolle inzichten te verkrijgen en de algehele gebruikerservaring te optimaliseren.

Dstny VoIPcube

Met de Call Journey-feature krijgen gebruikers een gedetailleerde tijdlijn van elk gesprek te zien. Hierdoor kunnen bedrijven de reis van de beller door de organisatie volgen en waardevolle context gebruiken om gesprekken met meer toegevoegde waarde te ondersteunen. Dit stelt bedrijven in staat om een persoonlijkere en beter afgestemde service te bieden aan hun klanten.

Call Tagging stelt gebruikers in staat om met slechts één klik telefoongesprekken gemakkelijk te taggen. Met deze feature kunnen bedrijven gesprekken gemakkelijk identificeren en organiseren waardoor ze snel toegang hebben tot relevante informatie. Bovendien biedt VoIPcube de flexibiliteit om de kleur en het icoon van elke tag aan te passen, waardoor Tags snel herkend worden.

Daarnaast introduceert VoIPcube de handige Call History-functie, waarmee gebruikers een overzicht krijgen van al hun telefoongesprekken. Deze functie biedt eenvoudige toegang tot informatie over wie er gebeld is, wanneer de gesprekken hebben plaatsgevonden en hoe lang ze hebben geduurd. Hierdoor kunnen gebruikers snel belangrijke informatie terugvinden en de communicatie-efficiëntie verbeteren.

"Dstny is toegewijd aan het leveren van innovatieve communicatieoplossingen die bedrijven helpen hun doelen te bereiken", zegt Ed Smit, Managing Director van Dstny Nederland. "VoIPcube is het resultaat van onze voortdurende inzet voor technologische vooruitgang en klantgerichte oplossingen. Met Call Journey, Call Tagging en Call History bieden we onze klanten de tools om hun communicatie te verbeteren en hun concurrentiepositie te versterken."

De nieuwe features van VoIPcube zijn nu beschikbaar voor alle bestaande en nieuwe gebruikers. Voor meer informatie over VoIPcube en om te profiteren van de voordelen van deze innovatieve features, neem contact op met het Dstny salesteam via 088 2042202.

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.

Ook wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Policy. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.