Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Odoo.
Ben je enthousiast over het gebruik Odoo? Dan hebben we geweldig nieuws voor jou! Onze innovatieve cloud-telefonieoplossing is perfect integreerbaar met het Odoo. Hiermee verbeter je de efficiëntie en effectiviteit van je klantenservice aanzienlijk! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook waardevolle tijd. Deze synergie biedt een ideale kans voor zowel jou als je klanten om maximaal te profiteren. Sta je klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen?
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Odoo.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Dankzij de naadloze fusie van Dstny's cutting-edge cloud communicatietechnologie en Legalsense, wordt een directe synchronisatie van al je klantinformatie mogelijk tussen je telefooncentrale en je Odoo-platform. Hierdoor kun je bij elk inkomend gesprek onmiddellijk essentiële gegevens over je klant inzien, wat resulteert in een persoonlijke aanpak zonder herhaaldelijk om dezelfde gegevens van klanten te hoeven vragen. In een tijd waarin klantbeleving centraal staat, biedt de naadloze integratie van Odoo met je telefoniesysteem een unieke mogelijkheid om je klanten een superieure service te bieden.