Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Pyber.
Ben je tevreden met jouw ervaring met het Pyber-systeem? Dan hebben we geweldig nieuws voor je! Onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing kan naadloos geïntegreerd worden met Pyber. Hiermee verbeter je de efficiëntie en effectiviteit van jouw klantenservice, waardoor je jouw klanten nog beter van dienst kunt zijn! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook nog eens kostbare tijd. Dit biedt een fantastische kans waar zowel jij als jouw klanten volop van kunnen profiteren. Ben je klaar om jouw bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen?
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Pyber.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Met de naadloze synergie tussen Dstny's cloud-telefonie en Pyber, krijg je directe toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale en vice versa. Dit betekent dat je bij elk inkomend gesprek onmiddellijk relevante informatie over je klant kunt bekijken, waardoor een persoonlijke aanpak mogelijk is zonder herhaalde verzoeken om dezelfde gegevens van klanten. In een tijd waarin klanttevredenheid centraal staat, biedt de integratie van Pyber met telefonie een waardevolle kans om je klanten een uitmuntende service te bieden.