RobinHQ telefonie integratie

RobinHQ

Ben je enthousiast over de functionaliteiten van RobinHQ? Dan hebben we fantastisch nieuws voor jou! Onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing integreert naadloos met RobinHQ, waardoor je de klantenservice naar een hoger niveau tilt en de interactie met klanten optimaliseert! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je bovendien kostbare tijd. Dit biedt een unieke kans om jouw bedrijf efficiënter en effectiever te laten opereren, waar zowel jij als jouw klanten van kunnen profiteren. Ben je er klaar voor om jouw bedrijf te transformeren?

Alle voordelen van de integratie met RobinHQ

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit RobinHQ.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De RobinHQ integratie met cloud telefonie van Dstny

Verbeter uw gebruikerservaring met de diverse integratiemogelijkheden die RobinHQ biedt. Van dynamische pop-upmeldingen tot diepgaande systeemintegraties, elk element is ontworpen om uw werkprocessen en klantrelaties te optimaliseren. Verken de unieke kenmerken van deze oplossing: 

Met deeplinks kunnen gebruikers direct vanuit de pop-up moeiteloos naar specifieke pagina's binnen RobinHQ navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit verbetert de efficiëntie van de workflow doordat gebruikers snel toegang hebben tot relevante informatie zonder te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Met de Notes-functionaliteit kunnen gebruikers moeiteloos notities toevoegen aan records in RobinHQ via API's. Hierdoor kunnen gebruikers direct relevante notities maken vanuit de pop-up van de gevonden hits. Daarnaast kunnen gebruikers bij een volgende oproep ook de meest recente notities in de pop-up bekijken.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Met de naadloze verweving van Dstny's cloud-telefonie en RobinHQ, verkrijg je rechtstreekse toegang tot al je klantinformatie vanuit je telefooncentrale en omgekeerd. Dit stelt je in staat om bij elk binnenkomend gesprek onmiddellijk relevante gegevens over je klant te bekijken, waardoor je een persoonlijke benadering kunt hanteren zonder herhaaldelijk om dezelfde gegevens te vragen. In een tijd waarin klanttevredenheid van cruciaal belang is, biedt de integratie van RobinHQ met telefonie een uitstekende gelegenheid om je klanten een voortreffelijke service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met RobinHQ?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.