TOPdesk telefonie integratie

Logo-TOPdesk

Ben jij een tevreden gebruiker van TOPdesk Dan hebben wij geweldig nieuws voor jou! Onze innovatieve cloud-telefonieoplossing kan naadloos worden geïntegreerd met het TOPdesk-pakket. Hiermee verbeter je de efficiëntie en effectiviteit van je klantenservice, waardoor je jouw klanten nog beter van dienst kunt zijn! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook waardevolle tijd. Dit is een perfecte kans voor zowel jou als je klanten om optimaal te profiteren. Ben jij klaar om de transformatie van je bedrijf in gang te zetten?

Alle voordelen van de integratie met TOPdesk

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit TOPdesk. 

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Play video

Bekijk de uitlegvideo van de TOPdesk integratie!

De TOPdesk integratie met cloud telefonie van Dstny

Verrijk uw gebruikerservaring met de uitgebreide integratiemogelijkheden van TOPdesk. Van dynamische pop-upnotificaties tot diepgaande systeemintegraties, elk aspect is ontworpen om uw werkprocessen en klantrelaties te verbeteren. Verken de bijzondere eigenschappen van deze oplossing en ontdek hoe het uw organisatie kan veranderen.

Met behulp van deeplinks kunnen gebruikers direct vanuit de pop-up naar specifieke pagina's binnen TOPdesk navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit bevordert een efficiëntere workflow doordat gebruikers snel toegang hebben tot relevante pagina's zonder zelf te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Door het integreren van pop-ups is het mogelijk om in real-time gegevens vanuit TOPdesk te bekijken en deze direct aan de klant te presenteren via pop-up meldingen. Denk hierbij aan het herkennen van de klant, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De vormgeving en inhoud van de pop-ups variëren afhankelijk van het gebruikte CRM/ERP pakket en de beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere treffers voor een gesprek in één pop-up, het gelijktijdig weergeven van verschillende integraties en een naadloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Dankzij de vloeiende fusie van Dstny's cloud-telefonie en TOPdesk, is het mogelijk om direct vanuit je telefooncentrale toegang te krijgen tot al je klantgegevens, en vice versa. Hierdoor kun je bij elk binnenkomend gesprek direct relevante informatie over je klant raadplegen, waardoor een persoonlijke benadering mogelijk is zonder dat klanten herhaaldelijk dezelfde gegevens hoeven te verstrekken. In een tijd waarin klantbeleving een centrale rol speelt, biedt de integratie van TOPdesk met telefonie een unieke kans om je klanten een uitmuntende service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met TOPdesk?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.