VEA Extranet telefonie integratie

VEA-transparant

Ben jij een tevreden gebruiker van VEA Extranet? Dan hebben we goed nieuws voor je. Deze software kun je namelijk koppelen aan onze cloud telefonie-oplossing, waardoor jij je klanten beter en slimmer te woord kunt staan. En als klap op de vuurpijl koop je ook nog eens tijd terug. Wat wil een mens nog meer?

Alle voordelen van de integratie met VEA Extranet

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel door een pop-up met één klik vanuit VEA Extranet.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De VEA Extranet integratie met cloud telefonie van Dstny

Ervaar de innovatieve mogelijkheden van VEA Extranet, waar krachtige integraties jouw gebruikerservaring transformeren. Van slimme pop-up notificaties tot naadloze integratie, elke functie is gericht op het optimaliseren van jouw workflow en het versterken van klantrelaties. Ontdek enkele opvallende kenmerken die deze oplossing te bieden heeft:

De Call Signalling functie zorgt ervoor dat verschillende call-events worden weergegeven en er vervolgens een tijdlijn wordt gecreëerd.

De Timeline functie biedt de mogelijkheid om een overzicht van de belhistorie in te zien met de betreffende relatie.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Door het samensmelten van de cloud-telefoniediensten van Dstny met VEA Extranet, wordt een naadloze integratie van klantgegevens mogelijk gemaakt. Dit betekent dat bij elk inkomend gesprek direct toegang wordt verkregen tot alle relevante informatie over de beller. Hierdoor kan een gepersonaliseerde en efficiënte service worden geboden, waarbij de klant niet telkens zijn verhaal hoeft te herhalen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van cruciaal belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van VEA Extranet een waardevolle toevoeging, waarmee je jouw klanten een uitzonderlijke ervaring kunt bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met VEA Extranet?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.