3CX VoIP Centrale

Een interne en externe communicatieoplossing die meegroeit met de wensen van jouw organisatie. Een telefooncentrale ontwikkeld voor het flex- en hybridewerken. Werk vanuit huis, op meerdere vestigingen of vanuit het buitenland. Op elk apparaat bereikbaar zonder concessies te doen aan het kunnen helpen van klanten.

  • Ruim 85+ unieke communicatiefuncties

  • Inzicht in telefonische performance

  • Hoge uptime en up-to-date beveiliging

  • Integratie met CRM- of ERP software

  • Eenvoudige installatie en beheer

3CX VoIP telefoonCentrale

Altijd & overal veilig toegang tot jouw centrale in de cloud

Zolang je een werkende internetverbinding hebt, kan je via dekstop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en informatie delen. Of dit nu thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland is. 

  • Een veilige en stabiele 3CX centrale inclusief hosting in de cloud waar de laatste updates van toepassing zijn.

  • Ons platform wordt continu gemonitord, geüpdatet, en gehost via een betrouwbaar Nederlands datacenter.

  • Encryptie van al het spraakverkeer en automatische detectie voor hack-aanvallen.

Eenvoudig bellen met 3CX | Dstny

Betaal alleen voor wat jouw organisatie nodig heeft

Bij 3CX betaal je een vast bedrag per maand voor het aantal belkanalen dat je nodig hebt waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan. Komt er een nieuwe medewerker bij? Dan betekent dit in de meeste gevallen geen extra maandelijkse kosten! Updates, beheer en ondersteuning inbegrepen.

 

  • Voeg heel gemakkelijk nieuwe locaties of medewerkers toe voor optimale flexibiliteit.

  • Realtime inzicht in specifieke statistieken en uitgebreide rapportages van telefonische performance. 

  • Dure investerings- of onderhoudskosten van een fysieke centrale horen tot het verleden.

Schaalbare abonnementen 3XC Voip Telefooncentrale

Eenvoudige integratie met de systemen die je nu al gebruikt

De kracht van een cloud telefooncentrale is de eenvoudige integratie met andere systemen. Denk hierbij aan het CRM systeem of de Microsoft Teams omgeving die je momenteel gebruikt.

  • Verkort de gespreksduur en verbeter de oplostijd per telefoongesprek voor meer tevreden klanten.

  • Zie direct welk bedrijf je aan de lijn hebt met alle beschikbare klantinformatie uit het verleden.

  • Je verliest je bestaande telefoonnummers niet doordat je vast en mobiel volledig kan integreren.

CRM ERP Teams Integratie 3CX Voip Telefooncentrale

Je bent in goed gezelschap

Meer dan 3.500 ondernemingen

In Nederland vertrouwen dagelijks op Dstny om beter en overal bereikbaar te zijn.

Meer dan 15 jaar ervaring

Uitgegroeid tot toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie.

Een 8.2 als klantbeoordeling

Mogen wij als rapportcijfer noteren van klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen.

Een overzicht van de functies in de 3CX centrale

Voicemail

Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken.

Welkomstboodschap

Heet de beller welkom met een persoonlijk ingesproken bericht.

Openingstijden

Pas je belplan automatisch aan op basis van jouw openeningstijden.

Keuzemenu

Hierdoor bereikt een beller direct de juiste afdeling of vestiging.

Wachtrij

Bellers worden automatisch in een wachtrij geplaatst bij drukte.

Belgroepen

Vergroot de kans dat een beller een medewerker te spreken krijgt.

Belfilter

Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen of personen.

Online telefoonboek

Altijd toegang tot contactinformatie op desktop, tablet en mobiel.

Wachtmuziek

Speel muziek af voor een aangenamere wachtrij ervaring.

Meeluisteren

Geef ondersteuning door mee te luisteren tijdens gesprekken.

Fluisteren

Train collega's door aanwijzingen te geven tijdens een gesprek.

Gespreksopname

Neem gesprekken op voor trainingen of gemaakte afspraken.

Naamherkenning

De 3CX centrale herkent wie er belt en geeft dit weer op jouw display.

Doorschakelen

Schakel eenvoudig door naar een intern of extern (mobiel) nummer.

Beschikbaarheidsstatus

Stel zelf je status in en gesprekken worden automatisch doorgezet.

Aanwezigheidsstatus

Zie in één oogopslag welke collega beschikbaar is voor een gesprek.

Click-to-Call

Klikbare nummers op een website worden herkent om direct te bellen.

Belgeschiedenis

Zie in één compleet overzicht alle informatie van jouw oproepen.

Rapportage

Realtime statistieken van gesprekken en aantal wachtenden.

Meldingen

Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten.

Automatische provisioning

Ontvang automatisch iedere nacht de nieuwste updates en firmware.

Multi device

Bellen en gebeld worden op desktop, mobiel en tablet. 

Videoconferenties

Virtuele meeten voor collega’s en externe deelnemers.

Live chat

Start eenvoudig een gesprek met interne teams of externe klanten.

Een 3CX ervaring die exact past bij de behoeften en wensen van jouw bedrijf

Traditionele telecombedrijven willen dat jij je aanpast aan hún manier van werken. Wij gaan net een stapje verder. We begrijpen dat ieder bedrijf anders is en dat vraagt om een persoonlijke benadering. We nemen daarom graag de tijd om je hier stap-voor-stap doorheen te lopen. 

Hier is hoe het werkt: 

  • #1.

    Alles begint met het invullen van het formulier dat je vindt door op de onderstaande oranje knop te klikken. Maak je geen zorgen, het hele proces is eenvoudig en duurt hooguit drie minuten. We hebben simpelweg wat informatie over je bedrijf nodig, weten waar je precies naar op zoek bent, hoeveel gebruikers er zijn, enzovoort.

  • #2.

    Na het invullen van het formulier neemt een van onze 3CX centrale experts op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. We luisteren naar jouw case en kijken wat een logische eerste vervolgstap voor je is. Het doel van het gesprek is om jou binnen 15 minuten een plan te geven waarmee je verder kan. 

  • #3.

    Bevalt de eerste kennismaking en lijkt het er op dat we goed bij elkaar zouden passen? Dan plannen we graag een vervolg in om verder in jouw bedrijf te duiken. Onze 15 ervaring en uitgebreid portfolio zorgt ervoor dat we altijd een passend 3CX voorstel kunnen doen. Interesse? Klik dan op de oranje knop hieronder om te beginnen.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Wat heb ik nodig om met 3CX te bellen?

Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Medewerkers kunnen via een 3CX client, de 3CX app of via hun eigen mobiele telefoon met een vamo integratie bellen. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.

Is de 3X telefooncentrale veilig?

Een 3CX centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continue worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste 3CX functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.

Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!

Kan ik een 3CX demo aanvragen?

Natuurlijk! Onze experts laten graag zien hoe een 3CX telefooncentrale voor jouw organisatie zou kunnen werken. Dit kan via een fysieke meeting op locatie of een online meeting via microsoft teams. 

Je kan heel eenvoudig een afspraak maken met ons in contact te komen via deze link

Meer weten over wat voor jouw bedrijf mogelijk is?

Kom dan vrijblijvend in contact met een van onze experts. We luisteren naar jouw wensen, maken een kritische analyse en komen met een passende oplossing voor jouw bedrijf.

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.

Ook wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Policy. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.