WinCar telefonie integratie

wincar-logo
Ben jij een tevreden gebruiker van WinCar? Dan hebben we goed nieuws voor je. Onze cloud-telefonieoplossing integreert naadloos met WinCar, waardoor je klantenservice naar een hoger niveau wordt getild. Hierdoor kun je je klanten nog efficiënter en effectiever helpen, terwijl je tegelijkertijd kostbare tijd bespaart. Het is een win-winsituatie waar jij en je klanten optimaal van profiteren. Ben je klaar om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen en je klanten nog beter van dienst te zijn?

Alle voordelen van de integratie met WinCar

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit WinCar.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

De WinCar telefonie-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De WinCar integratie met cloud telefonie van Dstny

Ontdek hoe WinCar naadloos integreert met Dstny's cloud telefonie om de gebruikerservaring te verbeteren. 

Deeplinks bieden de mogelijkheid om vanuit de pop-up direct door te klikken naar specifieke pagina's binnen WinCar, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit vereenvoudigt het werkproces voor gebruikers aanzienlijk, omdat ze sneller toegang hebben tot relevante pagina's zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.
Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Door de integratie van Dstny's cloud telefonie met WinCar, heb je plotseling al je klantgegevens binnen handbereik in je telefooncentrale, en vice versa. Dit betekent dat bij een inkomend gesprek direct alle relevante informatie over je klant beschikbaar is. Hierdoor kun je je klant persoonlijk te woord staan en hoeft hij niet telkens zijn verhaal opnieuw te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit, biedt de WinCar CRM-telefonie-integratie jouw klanten dat extra stukje service.

Meer weten over de telefonie-integratie met WinCar?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.