ANVA telefonie integratie

Anva

Ben jij een toegewijde gebruiker van ANVA? Dan hebben we spannend nieuws voor je! Onze cloud-telefonieoplossing is naadloos geïntegreerd met ANVA, waardoor je je klanten nog beter kunt bedienen. Dit zorgt niet alleen voor tijdsbesparing, maar schept ook een situatie waarin zowel jij als je klanten optimaal kunnen profiteren. Ben je er klaar voor om je bedrijf naar het volgende niveau te brengen?

Alle voordelen van de integratie met ANVA

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit ANVA.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De ANVA integratie met cloud telefonie van Dstny

Verken de innovatieve capaciteiten van ANVA, waar krachtige integraties een verbeterde gebruikerservaring garanderen. Slimme pop-up notificaties en naadloze synchronisatie zijn slechts enkele features die je helpen bij het stroomlijnen van processen en het versterken van klantrelaties. Ontdek hier enkele bijzondere kenmerken van deze oplossing:

Met pop-up integratie is het mogelijk om direct live data vanuit ANVA te raadplegen en deze gegevens direct aan de gebruiker te presenteren via pop-up meldingen. Dit omvat klantidentificatie, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De opmaak en inhoud van de pop-ups variëren per CRM/ERP pakket en beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere resultaten voor een gesprek in één pop-up, de mogelijkheid om meerdere integraties tegelijk weer te geven en de naadloze overdracht van klantinformatie bij doorschakelen.

Met behulp van deeplinks kunnen gebruikers binnen ANVA vanuit de pop-up rechtstreeks naar specifieke pagina's navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Hierdoor wordt het werkproces gestroomlijnd, omdat gebruikers snel de gewenste informatie kunnen vinden zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks worden altijd geopend in de standaardbrowser van de gebruiker of in de bijbehorende geïnstalleerde applicatie.

Met de Notes-functionaliteit kunnen gebruikers vanuit de pop-up notities toevoegen aan records in ANVA via API's. Dit betekent dat gebruikers direct vanuit de pop-up notities kunnen maken die zijn gerelateerd aan gevonden hits. Vaak kunnen gebruikers dan ook de meest recente notities in de pop-up bekijken bij een volgende oproep.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

De naadloze integratie van de cloud-telefoniediensten van Dstny en ANVA zorgt voor een vloeiende mix van klantgegevens. Hierdoor krijg je bij elke inkomende oproep direct toegang tot alle relevante informatie over de beller. Dit maakt het mogelijk om een persoonlijke en efficiënte service te leveren, waarbij klanten niet telkens hetzelfde verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van uiterst belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van ANVA een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.

Meer weten over de telefonie-integratie met ANVA?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.