Algemeen

Hierbij een overzicht van veelgestelde vragen. Kom je er als nog niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op en wij helpen je.

Hier leggen we stapsgewijs uit hoe je meldteksten kunt opnemen voor je telefonie omgeving. Dit betreft alle mogelijke teksten waar je gebruik van wilt maken. Je kunt hierbij denken aan welkomstteksten, voicemails, keuzemenu's en nog veel meer. Al deze teksten zijn gemakkelijk met een App op te nemen. Mochten er na het lezen nog vragen, of onduidelijkheden zijn, dan kun je uiteraard bij ons terecht. Dit kan door te bellen naar 088 204 22 04 of te mailen naar support@dstny.nl.

Stap 1: Het downloaden van de App

De App is gratis te downloaden en beschikbaar voor vrijwel iedere smartphone.

  • Voor Apple toestellen is deze te downlowden in de App Store.
  • Voor Android toestellen is deze te downloaden in de Google Play Store.
  • Om de App te downloaden zoek je in de desbetreffende store naar "Broadsoft Recorder". Download deze app.

Stap 2: Het inspreken van de meldtekst

  • Als je de App opent, zie je een leeg venster met "No Recordings" en daarboven een blauwe balk.
  • Rechts bovenin de blauwe balk kun je op het + teken klikken.
  • Vervolgens vraagt de App om toegang tot de microfoon, klik hier op "OK".
  • Vervolgens opent er een nieuw venster. Om op te nemen klik je linksonder op het rondje.

Tip bij het opnemen: zorg dat je vóór het opnemen de tekst hebt opgeschreven, zo is het gemakkelijker om de tekst zonder hapering in te spreken.

  • Wanneer je klaar bent met opnemen druk je midden onderaan op het vierkantje. Nu stopt de opname.
  • Met het pijltje rechtsonder kun je de tekst eventueel naluisteren.
  • Indien de tekst goed is, klik je rechts boven op "Done" om te tekst op te slaan. Het wordt aangeraden de tekst een herkenbare naam te geven.

Stap 3: De tekst activeren

Als laatste moet de tekst natuurlijk nog aan je telefoonomgeving worden gekoppeld. Dit kun je niet via de App regelen. Wij moeten deze tekst voor je activeren. Door de volgende stappen te doorlopen kunnen wij de tekst zo snel mogelijk voor je activeren.

  • Als je de tekst hebt opgenomen en vervolgens hebt opgeslagen, word je in de App automatisch teruggebracht naar het begin scherm.
  • Zoals je kunt zien is de zojuist opgenomen tekst toegevoegd aan je overzicht.
  • Druk nu rechts van de tekst op het pijltje dat naar onder wijst, vervolgens heb je de keus om het bestand toe te voegen aan je e-mail. Hierdoor druk je op de "Mail" App.
  • Nu kun je de tekst doorsturen naar support@dstny.nl.
    Indien je nog geen contact met ons hebt gehad over het activer·en van een meldtekst, raden wij je aan om de bedrijfsnaam en waarvoor de tekst bedoelt is, aan de mail toe te voegen.

Wanneer wij de tekst hebben ontvangen, zullen we deze zo snel mogelijk voor je activeren. Mochten wij nog vragen hebben met betrekking hierop, dan zullen wij contact met je opnemen. Wanneer wij de tekst voor je hebben geactiveerd, nemen we contact met je op ter bevestiging.

Overige informatie

Het is mogelijk dat er hogere maandelijkse kosten worden gerekend voor het activeren van de meldtekst. Mocht dit zo zijn, dan zullen wij vóór het activeren contact met je opnemen. Je kunt natuurlijk van te voren contact met ons opnemen om dit nog na te vragen.

Kijk op onze storingenpagina om te zien of er momenteel een storing bekend is. Staat er niets tussen en werkt het toch anders dan je gewend bent? Bel dan naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@dstny.nl. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Bel met een mobiel toestel naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@dstny.nl met een exacte omschrijving van het probleem. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.

Als je de contractant bent van het abonnement, dan moet je zelf het huidige abonnement opzeggen bij de provider. Wij kunnen hierbij ondersteunen door een opzegbrief voor te bereiden. Deze kan je vervolgens zelf naar de provider sturen. De contractant blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de opzegging.

Vervelend dat je jouw vraag hier niet hebt kunnen vinden. Maar dat betekent niet dat we geen antwoord voor je hebben. Bel naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@dstny.nl indien je een support gerelateerde vraag hebt. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact op via ons algemene nummer +31 88 204 22 00 of via info@dstny.nl.

Niet gevonden wat je zocht?

Bovenstaande vragen en antwoorden updaten wij regelmatig om er voor te zorgen dat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Toch niet gevonden wat je zocht, vul dan hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.