Hier leggen we stapsgewijs uit hoe je meldteksten kunt opnemen voor je telefonie omgeving. Dit betreft alle mogelijke teksten waar je gebruik van wilt maken. Je kunt hierbij denken aan welkomstteksten, voicemails, keuzemenu's en nog veel meer. Al deze teksten zijn gemakkelijk met een App op te nemen. Mochten er na het lezen nog vragen, of onduidelijkheden zijn, dan kun je uiteraard bij ons terecht. Dit kan door te bellen naar 088 204 22 04 of te mailen naar support@dstny.nl.
Stap 1: Het downloaden van de App
De App is gratis te downloaden en beschikbaar voor vrijwel iedere smartphone.
Stap 2: Het inspreken van de meldtekst
Tip bij het opnemen: zorg dat je vóór het opnemen de tekst hebt opgeschreven, zo is het gemakkelijker om de tekst zonder hapering in te spreken.
Stap 3: De tekst activeren
Als laatste moet de tekst natuurlijk nog aan je telefoonomgeving worden gekoppeld. Dit kun je niet via de App regelen. Wij moeten deze tekst voor je activeren. Door de volgende stappen te doorlopen kunnen wij de tekst zo snel mogelijk voor je activeren.
Wanneer wij de tekst hebben ontvangen, zullen we deze zo snel mogelijk voor je activeren. Mochten wij nog vragen hebben met betrekking hierop, dan zullen wij contact met je opnemen. Wanneer wij de tekst voor je hebben geactiveerd, nemen we contact met je op ter bevestiging.
Overige informatie
Het is mogelijk dat er hogere maandelijkse kosten worden gerekend voor het activeren van de meldtekst. Mocht dit zo zijn, dan zullen wij vóór het activeren contact met je opnemen. Je kunt natuurlijk van te voren contact met ons opnemen om dit nog na te vragen.
Als je de contractant bent van het abonnement, dan moet je zelf het huidige abonnement opzeggen bij de provider. Wij kunnen hierbij ondersteunen door een opzegbrief voor te bereiden. Deze kan je vervolgens zelf naar de provider sturen. De contractant blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de opzegging.
Vervelend dat je jouw vraag hier niet hebt kunnen vinden. Maar dat betekent niet dat we geen antwoord voor je hebben. Bel naar +31 88 204 22 04, maak een ticket aan of stuur een email naar support@dstny.nl indien je een support gerelateerde vraag hebt. Dan proberen wij jou zo snel en goed mogelijk te helpen. Heb je een andere vraag? Neem dan contact op via ons algemene nummer +31 88 204 22 00 of via info@dstny.nl.
Bovenstaande vragen en antwoorden updaten wij regelmatig om er voor te zorgen dat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Toch niet gevonden wat je zocht, vul dan hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.