Dstny benoemt Christophe Costers tot Chief Operating Officer (COO)

Brussel, 4 juli 2023 - Dstny, een toonaangevende Europese leverancier van cloudgebaseerde zakelijke communicatie, heeft vandaag bekendgemaakt dat Christophe Costers is aangesteld als Chief Operating Officer. Christophe, een ervaren zakelijk leider met een sterke staat van dienst in management, zal zich richten op de prestaties en duurzame groei van Dstny.

Christophe Costers brengt bijna 20 jaar diverse ervaring mee in verschillende bedrijfsfuncties, waaronder P&L-beheer, strategieadvies en ondernemerschap. Daarnaast heeft hij uitgebreide expertise in de Telecom/ICT-dienstverlening en private equity. Costers heeft internationale ervaring in meer dan 25 landen, zowel ontwikkelde als opkomende markten.

Onlangs bekleedde hij diverse senior managementposities bij Telenet, een toonaangevende Belgische telecommunicatiebedrijf met een omzet van ongeveer €2,6 miljard, waar hij uitstekende prestaties en leiderschap heeft laten zien.

"De industrie ondergaat een snelle transformatie en Christophe's vaardigheden en ervaring maken hem de ideale persoon om onze bedrijfsprestaties te leiden," aldus Daan De Wever, CEO van Dstny. "Met Christophe aan boord hebben we vertrouwen in onze mogelijkheid om onze groei te versnellen en waarde te bieden aan onze klanten, partners, werknemers en planeet."

"Ik ben verheugd om bij Dstny te komen werken en samen te werken met een getalenteerd team om de positie van het bedrijf als leider in cloudgebaseerde zakelijke communicatie te versterken," zegt Christophe. "Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring in te zetten om duurzame groei te stimuleren en uitzonderlijke waarde te leveren aan onze klanten en partners."

Over Dstny

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere). Met een mobile-first design en naadloze integratie maken Dstny's state-of-the-art technologie en robuuste lokale partnerships het mogelijk om uitzonderlijke gebruikerservaringen te leveren. Met het hoofdkantoor in Brussel heeft Dstny ongeveer 1000 medewerkers in dienst in 7 Europese landen en genereert het een jaarlijkse omzet van ongeveer €250 miljoen.

Recente berichten