Nieuwe functies en verbeteringen in versie 2.9 van klantenportaal myDstny

In deze nieuwe versie van ons klantenportaal introduceren we weer een aantal handige uitbreidingen en verbeteringen. Versie 2.9 is vanaf 21 mei beschikbaar. 

Kennisbank

We hebben een complete Kennisbank opgetuigd voor al onze producten, met handleidingen en veelgestelde vragen (FAQ). De Kennisbank zal komende tijd verder worden uitgebreid met onder meer releasenotes en ander productnieuws.

Via het vernieuwde dashboard heb je nu direct toegang tot de laatst gewijzigde artikelen uit de Kennisbank.

Engelstalige versie van de website

Voor Dstny-klanten en -partners is myDstny is nu beschikbaar in het Engels. Wil je switchen naar de Engelstalige versie van de website? Stuur ons een berichtje en wij stellen het voor je in.

Dstny Digitale Assistent (DDA)

Onze DDA is een slimme AI-spraakassistent die klanten geautomatiseerd te woord staat en terugbelverzoeken kan maken. De DDA is verder vernieuwd en uitgebreid met een groot aantal AI-functionaliteiten waarmee hij beter en breder inzetbaar is.

Wil je weten hoe DDA werkt? Neem dan contact op met een van onze experts.

Openingstijden

We hebben een nieuwe functie toegevoegd aan de Openingstijden waarmee je nog makkelijker uitzonderingen maakt op basis van je huidige weekschema.

Geen myDstny-account?

Ben je klant van Dstny maar heb je nog geen myDstny-account? Vraag dan direct toegang aan.

Recente berichten