Dstny UCaaS

Het unified communications platform dat al jouw communicatiekanalen op een overzichtelijke manier samenbrengt op elk apparaat. Meer dan 2 miljoen actieve gebruikers in Europa vertrouwen dagelijks op dit platform om beter bereikbaar te zijn, effectiever samen te werken en eenvoudiger informatie te delen. 

    • Ruim 300+ unieke communicatiefuncties

  • Om veilig en betrouwbaar hyrbride te werken

  • Volledige inzage en analyse van communicatie

  • Unieke integraties met systemen van derden

  • In-house ontwikkeling, beheer en ondersteuning

Dstny UCaaS Unified Communications Platform

Ontdek de kracht van het Dstny UCaaS platform

Softphone & mobiele app

Telefooncentrale in de cloud

Vast op mobiel integratie

Realtime inzicht in belperformance

CRM- / ERP integratie

MS Teams integratie

Je bent in goed gezelschap

Meer dan 3.500 ondernemingen

In Nederland vertrouwen dagelijks op Dstny om beter en overal bereikbaar te zijn.

Meer dan 15 jaar ervaring

Uitgegroeid tot toonaangevende Europese aanbieder van cloud-based bedrijfscommunicatie.

Een 8.2 als klantbeoordeling

Mogen wij als rapportcijfer noteren van klanten. Dat is waar we het elke dag voor doen.

Waarom een unified communications platform?

Laten we eerlijk zijn - er zijn tegenwoordig een overvloed aan tools en (digitale) kanalen om via te communiceren. Het probleem? Elke klant heeft vaak zijn of haar eigen voorkeur van communicatie: telefoneren, chatten, e-mailen of via social media. Hierdoor raak je al snel verwikkeld in een web van verschillende tools en dashboards om iedereen te kunnen bedienen. Een unified communications tool brengt alle kanalen samen in een overzichtelijk platform.

Zonder unified communications

  • Onoverzichtelijke zakelijke communicatie

  • Niet altijd en overal bereikbaar

  • Medewerkers die inefficiënt werken

  • Een minder goede klantervaring & -service

Met unified communications

  • Gestroomlijnde zakelijke communicatie 

  • Overal op elk apparaat bereikbaar

  • Altijd toegang tot alle benodigde informatie

  • Snel reageren op vragen en problemen

Dstny UCaaS is een unified communications platform dat alles samenbrengt in één dashboard

DSTNY UCAAS IS JOUW...

VoIP Telefooncentrale

Alle standaard belfuncties (bellen, gebeld worden, doorschakelen, wachtrij) op elk apparaat. Beschikbaar op zowel Windows als MacOS. Volledig gehost in de cloud. Geen omkijken meer naar fysieke technologie, verzekerd van de laatste updates en eenvoudig op- en af te schalen.


Dit is wat je gaat ervaren:

  • Thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland mobile first met een native dialer en adressenboek.

  • Uniforme ervaring, synchronisatie en eenvoudige call handover tussen de softphone, mobiele app & webapp.

  • Volledige controle over eigen bereikbaarheid, status in wachtrijen en uitgaande caller-ID.

DSTNY UCAAS IS JOUW...

Vast op mobiel integratie

Door een unieke samenwerking met T-mobile krijgen gebruikers volledige vrijheid en worden ze overal bereikbaar op elk apparaat. Hiermee kan je onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor de VaMo integratie.


Dit is wat je gaat ervaren:

  • Werknemers die locatie onafhankelijk en hybride werken zijn toch goed bereikbaar . 

  • Volledige geintegreerde vast op mobiel dienst met native dialer

  • Landelijke dekking via het stabiele en betrouwbare T-Mobile netwerk

DSTNY UCAAS IS JOUW...

Callcenter

Inkomende telefoongesprekken worden op basis van vooraf gedefinieerde regels automatisch doorgezet binnen de organisatie. Zo creëer je een gestroomlijnde en consistente belervaring voor (potentiële) klanten. 

Dit is wat je gaat ervaren:

  • Verschillende functionaliteiten: meldteksten, belstrategieën, overflow, callback en statistieken.

  • Handel sneller en efficiënter gesprekken af door makkelijker samen te werken in een callcenter (ACD). 

  • Binnen elke ACD groep kan een supervisor de groep(en) bewaken, beheren en ingrijpen.

DSTNY UCAAS IS JOUW...

Inzicht in analytics

Wat kost niet goed bereikbaar zijn je elke dag? Nu weet je het antwoord! Krijg op elk moment inzicht in historische en real-time data, specifieke statistieken en uitgebreide rapportages van telefonische performance.

Dit is wat je gaat ervaren:

  • Standaard zijn eenvoudige, voorgedefinieerde templates met statistieken beschikbaar.

  • Premium functionaliteiten zoals persoonlijke look&feel, geplande rapportagemomenten en PowerBI connector.

  • Visuele weergave van beschikbare, real-time data via Wallboards (deelbaar via weblinks of chromecast)

DSTNY UCAAS IS JOUW...

CRM/ERP telefonie integratie

Door de telefooncentrale te integreren met je CRM- of ERP systeem worden er gegevens uitgewisseld tussen de twee platformen. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van deze klant weet.

Dit is wat je gaat ervaren:

    • Hogere klanttevredenheid doordat gesprekken korter zijn en sneller worden opgelost.

  • Effectievere werknemers doordat ze niet continue hoeven te zoeken naar de benodigde klantinformatie.

  • De perfecte ondersteuning voor verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.

DSTNY UCAAS IS JOUW...

MS Teams integratie

Met 270 miljoen maandelijkse gebruikers niet meer weg te denken uit de hybride, digitale werkvloer van nu. Door de koppeling tussen beide platformen worden extra functionaliteiten aan MS Teams toegevoegd.

Dit is wat je gaat ervaren:

  • Synchronisatie van beschikbaarheid, voicemail beheer en aanpassen van uitgaand nummer. 

  • In- & uitloggen uit het callcenter (ACD), ACD supervisor mogelijkheden en inzage in statistieken.

  • Bellen via 'native' MS teams applicatie d.m.v. de uitgebreide centrale functionaliteiten van Dstny UCaaS.

Onze klantervaring

Mooie woorden van anderen over Dstny

 Het hele proces om te wisselen van telefooncentrale en provider vond ik verschrikkelijk spannend omdat er in mijn ogen heel veel mis kon gaan. Gaande weg kreeg ik steeds meer vertrouwen in de kennis en service van dstny. Ik kan niet anders dan ze een dikke pluim geven. De hele switch en de samenwerking is (en verloopt nog) zeer soepel verlopen.


Carmen Oomen
Antwoordservice Nijmegen
Review Antwoorservice Nijmegen

Duidelijke communicatie, openheid van zaken, goede bereikbaarheid en nakomen wat er beloofd is. Tevreden over de gehele gebonden oplossing. 


Harm Aarts
Lixero Retail BV
Review Lixero

Levering van telefoons/ hardware / software, goede levering, goede services als er mutaties moeten plaatsvinden.


Rian van Nuland
Van Deursen Diamanttechnieken
Review Van deursen

Veel gestelde vragen (FAQ)

Wat is Unified Communications?

Unified Communications, vaak afgekort tot UC, verwijst naar de manier waarop verschillende soorten digitale communicatiekanalen worden samengebracht. Denk hierbij o.a. telefonie, webconferenties, chatfunctie en e-mail. Medewerkers kunnen op deze manier informatie met elkaar delen en in realtime met elkaar samenwerken. 

Waarom kiezen voor Unified Communications?

Unified Communications is een allesomvattende term voor samenbrengen van verschillende communicatiekanalen in een platform. Hierdoor hebben gebruikers eenvoudig toegang tot alle informatie. Locatie onafhankelijk en op elk apparaat. 

Wat heb ik nodig om met Dstny UCaaS te bellen?

Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Medewerkers kunnen via een desktop softphone, de mobiele smartphone applicatie of via hun eigen mobiele telefoon met een vamo integratie bellen. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.

Is de Dstny UCaaS telefooncentrale veilig?

De Dstny UCaaS centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continu worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste Dstny UCaaS functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.

Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!

Kan ik een Dstny UCaaS demo aanvragen?

Natuurlijk! Onze experts laten graag zien hoe een Dstny UCaaS telefooncentrale voor jouw organisatie zou kunnen werken. Dit kan via een fysieke meeting op locatie of een online meeting via microsoft teams. 

Je kan heel eenvoudig een afspraak maken om met ons in contact te komen via deze link

Meer weten over wat voor jouw bedrijf mogelijk is?

Kom dan vrijblijvend in contact met een van onze experts. We luisteren naar jouw wensen, maken een kritische analyse en komen met een passende oplossing voor jouw bedrijf.

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

We gebruiken cookies om onze website goed te laten werken en te kunnen verbeteren.

Voorkeuren cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en advertenties laten zien.