Salesforce telefonie integratie

Salesforce

Ben jij enthousiast over het gebruik van Salesforce? Dan hebben we fantastisch nieuws voor jou! Onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing kan moeiteloos geïntegreerd worden met Salesforce. Hiermee optimaliseer je de interactie met je klanten, waardoor je hen nog doeltreffender van dienst kunt zijn en je klantenservice naar een hoger niveau tilt! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook kostbare tijd. Dit biedt een ideale gelegenheid waar zowel jij als je klanten maximaal van kunnen profiteren. Ben je er klaar voor om je bedrijfsvoering te transformeren?

Alle voordelen van de integratie met Salesforce

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Salesforce.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Play video

Bekijk de uitlegvideo van de Salesforce integratie!

De Salesforce integratie met cloud telefonie van Dstny

Verbeter uw gebruikerservaring met de uitgebreide integratiemogelijkheden van Salesforce. Van dynamische pop-upnotificaties tot diepgaande systeemintegraties, elk aspect is ontworpen om uw werkprocessen en klantrelaties te optimaliseren. Verken de unieke eigenschappen van deze oplossing: 

Door middel van deeplinks kunnen gebruikers direct vanuit de pop-up naar specifieke pagina's binnen Salesforce navigeren, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit zorgt voor een efficiëntere workflow, aangezien gebruikers snel toegang hebben tot relevante pagina's zonder zelf te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Met de integratie van pop-ups kun je in real-time gegevens vanuit Salesforce bekijken en deze direct presenteren aan de klant via pop-up meldingen. Denk hierbij aan klantherkenning, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De vormgeving en inhoud van de pop-ups zijn afhankelijk van het gebruikte CRM/ERP pakket en de beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere treffers voor een gesprek in één pop-up, het gelijktijdig weergeven van verschillende integraties en de naadloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Door de naadloze combinatie van Dstny's cloudgebaseerde telefoniesystemen en Salesforce, krijg je direct toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale en vice versa. Hierdoor kun je bij elk inkomend gesprek direct relevante klantinformatie bekijken, wat je in staat stelt een persoonlijke aanpak te hanteren zonder dat klanten steeds dezelfde gegevens hoeven te verstrekken. In een tijd waarin klanttevredenheid centraal staat, biedt de integratie van Salesforce met telefonie een unieke kans om je klanten een uitmuntende service te bieden

Meer weten over de telefonie-integratie met Salesforce?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.