Hoe gebruik ik mijn headset in combinatie met SwyxIt! op mijn Windows-pc?
Om gebruik te kunnen maken van je headset in combinatie met SwyxIt! op je Windows-pc, zal de headset als audio apparaat moeten worden herkend. Om er zeker van te zijn dat de headset correct is aangesloten, vragen wij je om de volgende zaken te controleren:
- Is de headset aangesloten op de computer door middel van de USB-aansluiting of dongle?
- Wordt de headset door Windows herkend als audio apparaat (zie "Instellingen > Systeem > Geluid")?
- Is de meest recente versie van de software voor de headset geïnstalleerd op de computer (bijv. Jabra Direct)?
- Staat SwyxIt! ingesteld als voorkeursprogramma (als deze optie beschikbaar is)?
- Ziet SwyxIt! de aangesloten headset als standaard audio apparaat (zie "Instellingen > Lokale instellingen > Audiomodus")?
Mocht je toch problemen blijven houden met het gebruik van de headset in combinatie met SwyxIt!, loop alle instellingen dan nog eens na met je systeembeheerder of neem contact op met onze servicedesk op telefoonnummer 088-2042204.