Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Finly.
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Finly.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Ervaar de innovatieve mogelijkheden van Finly, waar krachtige integraties jouw gebruikerservaring transformeren. Van slimme pop-up notificaties tot naadloze integratie, elke functie is gericht op het optimaliseren van jouw workflow en het versterken van klantrelaties. Ontdek enkele opvallende kenmerken die deze oplossing te bieden heeft:
Pop-up integratie stelt je in staat om real-time data vanuit Finly te raadplegen en deze informatie te presenteren in de client via pop-up meldingen. Dit omvat klantherkenning, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De vorm en inhoud van de pop-ups variëren afhankelijk van het CRM/ERP pakket en de beschikbare mogelijkheden. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere hits voor een gesprek in dezelfde pop-up, de mogelijkheid om meerdere integraties tegelijk weer te geven en de naadloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.
Deeplinks bieden de mogelijkheid om vanuit de pop-up direct door te klikken naar specifieke pagina's binnen Finly, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit vereenvoudigt het werkproces voor gebruikers aanzienlijk, omdat ze sneller toegang hebben tot relevante pagina's zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.
Door het samensmelten van de cloud-telefoniediensten van Dstny met Finly, wordt een naadloze integratie van klantgegevens mogelijk gemaakt. Dit betekent dat bij elk inkomend gesprek direct toegang wordt verkregen tot alle relevante informatie over de beller. Hierdoor kan een gepersonaliseerde en efficiënte service worden geboden, waarbij de klant niet telkens zijn verhaal hoeft te herhalen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van cruciaal belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Finly een waardevolle toevoeging, waarmee je jouw klanten een uitzonderlijke ervaring kunt bieden.