Dstny erkend als toonaangevende Europese UCaaS-leider

Vallei Auto Groep kiest voor succes met Dstny Cloud Telefonie en CarQall AI Voice Assistant

Bedrijfsachtergrond: Vallei Auto Groep, dé toonaangevende autodealer in Midden-Nederland, vertegenwoordigt Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen. Met diverse hoogwaardige modellen en uitgebreide diensten, waaronder financiering, leasing en onderhoud, biedt Vallei Auto Groep meer dan alleen auto's. Ze streven ernaar een betrouwbare partner te zijn voor mobiliteitsbehoeften, van werk tot ontspanning.

Dstny Cloud Telefonie gecombineerd met de AI Voice Assistant van CarQall resulteert in een optimale telefonische bereikbaarheid van elke dealer. De AI Voice Assistent ondersteunt de werknemers bij het doorverbinden en registreren van de beller. Ook worden repetitieve taken, zoals het plannen van een werkplaatsafspraak uit handen genomen. En met het personeelstekort tegenwoordig is dit meer een noodzaak dan een luxe.

En wat te denken van de (toekomstige) klanten die buiten de reguliere openingstijden bellen? Ook deze worden te woord gestaan en kunnen bijvoorbeeld eenvoudig een proefrit plannen.

De cloud telefonie van Dstny zorgt ervoor dat de AI Voice Assistent perfect in te regelen is naar de wens van elke dealer. Het 3R-principe van CarQall werkt 100% met de oplossing van Dstny:

  • Register; registreren van elk telefonisch gesprek in de bekende CRM-systemen voor een 360-graden klantbeeld en kwalitatieve analyses.

  • Route; automatisch doorverbinden naar de juiste afdelingen, zonder tussenkomst van personeel. Wordt er doorgeschakeld naar een medewerker, dan wordt deze via VoIPcube geïnformeerd wie er belt en waarvoor gebeld wordt. Handig en klantvriendelijk!

  • Resolve; plannen van afspraken voor sales en de werkplaats als ook het beantwoorden van generieke vragen.

Marjon van Dijk
Projectmanager bij Vallei Auto Groep

"Telefonie naar een hoger niveau brengen? Combineer dan de Cloud Telefonie van Dstny met de AI Voice Assistant van CarQall.” 

Benieuwd naar wat Dstny voor jouw bedrijf in de automotive kan betekenen?

Dstny Cloud Telefonie voor bedrijven

In een tijd waarin traditionele communicatiemethoden steeds meer plaatsmaken voor moderne en flexibele oplossingen, speelt Dstny Cloud Telefonie een cruciale rol in het optimaliseren van bedrijfscommunicatie. Niet langer beperkt tot de conventionele telefooncentrale in de serverruimte, stelt Dstny Cloud Telefonie bedrijven in staat om zich aan te passen aan de nieuwe uitdagingen van een gedistribueerde werkomgeving.

Werk overal en altijd

Collega's kunnen nu moeiteloos samenwerken via online meetings, hun scherm delen en contact onderhouden met klanten via geavanceerde AI-toepassingen. Cloud telefonie biedt moderne tools zoals chat en softphones, waardoor werknemers de vrijheid hebben om overal te werken, of het nu op kantoor, thuis of bij een klant is.

Optimale bereikbaarheid

Met functies zoals virtuele wachtrijen, belgroepen en de mogelijkheid om openingstijden aan te passen, garandeert Dstny Cloud Telefonie een optimale bereikbaarheid voor bedrijven. Klanten kunnen rekenen op een naadloze communicatie-ervaring, waarbij ze direct met de juiste persoon in contact komen zonder herhaling van hun verhaal.

Tevreden klanten en kostenbesparing

Een goed gestructureerde communicatie leidt tot een betere dienstverlening en tevreden klanten. Bovendien groeit Dstny Cloud Telefonie mee met het bedrijf zonder de noodzaak van dure hardware-investeringen. De flexibele maandelijkse kostenstructuur biedt bedrijven de mogelijkheid om hun communicatiebehoeften efficiënt en kosteneffectief te beheren.

CarQall - Altijd bereikbaar en elke beller wordt een lead

CarQall introduceert een uniek intelligent platform gebaseerd op geavanceerde AI-technologie. Dit platform fungeert als een krachtige digitale assistent die de telefonische communicatie met klanten optimaliseert, door snel en efficiënt repetitieve taken uit handen te nemen.

Voor sales

In het verkoopproces ondersteunt CarQall medewerkers door efficiënt door te verbinden en automatisch te registreren. Klanten krijgen direct de juiste informatie en service, wat leidt tot tevredenheid en loyaliteit.

Voor aftersales

CarQall biedt ook functionaliteiten voor aftersales, zoals het plannen van afspraken en het beantwoorden van generieke vragen. Het zorgt voor een gestroomlijnde ervaring, waarbij klanten eenvoudig toegang hebben tot de diensten die ze nodig hebben.

Meer inzicht en betere conversie

CarQall integreert naadloos met Dstny Cloud Telefonie, waardoor het registreren van elk telefoongesprek en het plannen van afspraken volgens het 3R-principe vlekkeloos verloopt. Deze synergie zorgt niet alleen voor meer inzicht maar verbetert ook de conversie door een geoptimaliseerde communicatie-ervaring te bieden.

Benieuwd naar wat Dstny voor jouw bedrijf kan betekenen?

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.

Ook wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Policy. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.