Van Traa Advocaten vond meer efficiëntie via cloud telefonie van Dstny

Van Traa Advocaten is al meer dan 126 jaar marktleider in de juridische markt, op het gebied van handel, transport en logistiek, verzekeringen & aansprakelijkheid. Het kantoor is gericht op het vergroten van de efficiëntie in haar werkprocessen in combinatie met een optimalisatie slag op IT-vlak. Na keuzes gemaakt te hebben voor een nieuwe IT partij alsmede leveranciers van software pakken voor praktijkmanagement en documentmanagement viel de keuze voor Cloud Telefonie op Dstny. De toenmalige telefooncentrale kon voorzien in de benodigde functionaliteiten om het inkomende verkeer in goede banen te leiden, echter was er een harde wens om alle IT keuzes met elkaar te laten integreren.

Epona en legalsense

Integratie

Na diverse gesprekken gevoerd te hebben met Dstny en een uitvoerige lijst van functionaliteitseisen samengesteld te hebben, werd een passende oplossing gevonden in de integratie met Legalsense en Epona.  De efficiëntie slag die daarmee bereikt werd ligt op het gebied van klantherkenning en het archiveren van contactmomenten. Hierdoor heeft het secretariaat alsmede de advocaten direct inzicht in wie men aan de lijn krijgt en welke zaken er voorheen besproken zijn met de cliënt. De mogelijkheid om tijd te schrijven direct na het gesprek maakt dat de advocaten minder tijd kwijt zijn in hun administratieve zaken en er meer uren geschreven en geregistreerd worden.
Een groot voordeel van deze applicatie is dat alle collega’s direct gebruik kunnen maken van alle faciliteiten zonder daar steeds licenties of modules voor aan te moeten schaffen. De applicatie is heel gebruiksvriendelijk en intuïtief waarmee gebruikers adoptie zeer soepel verliep.
Willem Jan Makkinga - Directeur
Van Traa Advocaten
GeintegreerdPakket
Voorafgaand aan de implementatie werden alle gebruikers in de gelegenheid gesteld een digitale training te volgen, door Dstny trainer Lee Carmichael. Hierdoor ontstond er een laagdrempelig adoptieproces met veel ruimte voor vragen en toegespitst op de inrichting van de nieuwe telefooncentrale.

 

“Een goede voorbereiding met aandacht voor inrichtingen van groepen en gesprekstromen was cruciaal om de uiteindelijke migratie soepel te laten verlopen. De ondersteuning die we van Dstny hebben gehad is zeer deskundig en prettig gebleken”.

 

De eerste evaluatie door Van Traa Advocaten intern gehouden bracht weinig bijzonderheden. Van Traa Advocaten kijkt uit naar een succesvolle samenwerking met Dstny en optimale bereikbaarheid voor haar cliënten en relaties.

Benieuwd naar wat Dstny voor jouw bedrijf kan betekenen?

Recente berichten