Heras, al meer dan 75 jaar internationaal marktleider en innovator op het gebied van buitenbeveiliging heeft na een weloverwogen selectieproces gekozen om gebruik te gaan maken van Cloud telefonie via Dstny.
Erwin Nouwens van Heras IT stond aan de basis van het project en heeft de migratie vanuit Heras begeleid. “We kampten al geruime tijd met problemen met de telefonische bereikbaarheid voor onze klanten. De telefooncentrale kon simpelweg niet voorzien in de benodigde functionaliteiten om het inkomende verkeer in goede banen te leiden. De installatie die we hadden staan was bovendien verouderd en erg duur om te onderhouden en up to date te houden.”
Via een uitvoerig selectieproces werd Dstny gekozen en gevraagd om op basis van een uitgebreide lijst van functionaliteitseisen een passende oplossing te bieden. Dstny's cloud telefonie oplossing werd als 100% fit voorgelegd en maakt inmiddels de verwachtingen meer dan waar.
Erwin schetst: “Een groot voordeel van deze applicatie is dat alle collega’s direct gebruik kunnen maken van alle faciliteiten zonder daar steeds licenties of modules voor aan te moeten schaffen. De applicatie is heel gebruiksvriendelijk en intuïtief waarmee gebruikers adoptie zeer soepel verliep.”
"De ondersteuning die we van Dstny hebben gehad is zeer deskundig en prettig gebleken. Met de gekozen cloud telefonie oplossing en de support van Dstny hebben we nu een Europees platform waarop we al onze internationale vestigingen aansluiten."
Vooraf werden alle gebruikers in de gelegenheid gesteld een eenvoudige online training te volgen. Bij de in gebruik name van het systeem kwamen er van de honderden gebruikers, slechts een handjevol simpel te beantwoorden vragen over bijvoorbeeld headsetinstellingen, of hoe men een gesprek kon doorverbinden. Veelal kwamen deze vragen van de mensen die geen gehoor hadden gegeven aan de online training…
“Een goede voorbereiding met aandacht voor inrichtingen van groepen en gesprekstromen en intern de juiste stakeholders aan tafel hebben, was cruciaal om de uiteindelijke migratie soepel te laten verlopen. De ondersteuning die we van Dstny hebben gehad is zeer deskundig en prettig gebleken. Met de gekozen oplossing en de support van Dstny hebben we nu een Europees platform waarop we al onze internationale vestigingen aansluiten. Het maakt niet meer uit waar je je als Heras medewerker bevindt of welk apparaat je gebruikt: een internetverbinding is voldoende om 100% telefonisch bereikbaar te zijn.”
Heras kijkt uit naar een succesvolle samenwerking met Dstny en optimale bereikbaarheid voor onze klanten en relaties.