Van der Sande Makelaars kiest voor cloud telefonie van Dstny

Huiskes-Kokkeler versterkt mobiliteitservaring met Dstny's cloud telefonie oplossing


Huiskes-Kokkeler, de vooraanstaande mobiliteitspartner in Oost-Nederland, heeft onlangs een grote stap gezet om hun communicatie en klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Met veertien locaties in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten, is Huiskes-Kokkeler de grootste dealer in Volkswagen personenauto's, Volkswagen bedrijfswagens, Audi, SEAT en Škoda in de regio Twente en Achterhoek. 

Bij Huiskes-Kokkeler draait alles om aandacht, ambitie en allure. Ze streven er dagelijks naar om hun klanten de allerbeste mobiliteitservaring te bieden, met de nadruk op vriendelijkheid, klasse en vooruitstrevende service. Ze begrijpen dat de details het verschil maken, en deze verfijning combineren ze met de kenmerkende nuchtere, hands-on mentaliteit van hun regio. 

Om hun service verder te verbeteren en aan de groeiende behoeften van hun klanten te voldoen, heeft Huiskes-Kokkeler besloten over te stappen naar een geavanceerde cloud telefonie-oplossing van Dstny. Deze oplossing, eerder met succes geïmplementeerd door de gerenommeerde merkdealer a-point, vervangt de verouderde fysieke PBX-centrale van Huiskes-Kokkeler en biedt betrouwbaarheid en innovatie.

Met Dstny's cloud telefonie kunnen de 450 medewerkers van Huiskes-Kokkeler nu profiteren van een naadloze integratie van softphones, DECT-telefonie en vaste toestellen met headsets. Dit geïntegreerde systeem stelt het team in staat om klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, waarbij ze streven naar de hoogwaardige service waar ze om bekend staan.

Verder heeft Huiskes-Kokkeler ook geïnvesteerd in een op maat gemaakte integratie met Syntec, waardoor alle klantgegevens rechtstreeks aan de telefooncentrale kunnen worden gekoppeld. Dit geeft medewerkers direct toegang tot alle relevante klantinformatie tijdens inkomende gesprekken, wat resulteert in een persoonlijke service zonder herhaling van informatie.

Bovendien heeft Huiskes-Kokkeler de krachtige Power BI-koppeling geïmplementeerd, waarmee ze waardevolle inzichten kunnen verkrijgen uit telefoniegegevens en piekmomenten kunnen identificeren. Hierdoor kunnen ze proactief inspelen op de behoeften van klanten en de efficiëntie van hun telefoniediensten verder verbeteren.

De naadloze integratie van WhatsApp in het telefoniesysteem zorgt ervoor dat medewerkers nu eenvoudig WhatsApp-berichten kunnen beheren en direct reageren op klanten en leveranciers. Deze nieuwe mogelijkheden stelt ze in staat om snel en effectief te communiceren.

Met deze technologische innovaties en hun voortdurende inzet voor klantgerichtheid, toont Huiskes-Kokkeler duidelijk hun toewijding aan het bieden van de best mogelijke mobiliteitservaring in Oost-Nederland. Ze kijken vooruit naar de toekomst van mobiliteit en blijven zich inzetten om hun klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen. 

Ook benieuwd naar wat Dstny voor jouw bedrijf kan betekenen?

Onze CORE Dstny

Wij pakken het net even iets anders aan

20K+

Gelukkige klanten

3M+

Cloud communicatie gebruikers

1000+

Enthousiaste werknemers

1500+

Hechte partners

150K+

Cloud security gebruikers

Cookies

Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.

Ook wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Policy. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.