De Boer’s Kantoren haar kernwoorden binnen hun dienstverlening zijn gemak en zekerheid. Klanten kunnen zelf kiezen hoe ze hun financiële zaken willen regelen en daar hoort een telefonieplatform bij die dat kan faciliteren. Persoonlijke aanpak waarbij klanten geen nummer zijn maar wel op maat bediend worden werd als belangrijkste richtlijn meegegeven in de onderzoeksfase om tot een nieuwe telefonie oplossing te komen die naast de gewenste zekerheid ook gemak voor de medewerkers kon bieden.
Na enkele intensieve gesprekken gevoerd te hebben met Gerrit de Boer en Gerrit van den Bosch ontstond de wens om zowel de vaste-, alsmede de mobiele telefonie onder te brengen bij Dstny. Hierdoor ontstaat er een aanspreekpunt voor alle telefonie zaken wat gemak creëert bij vragen en of wijzigingsverzoeken.
In samenwerking met Dstny’s samenwerkende partner VCN Samen ondernemen en haar salesmanager Richard van Eck is de telefonie omgeving geïntegreerd in het VEA Extranet pakket. Door deze integratie is bij een inkomend gesprek inzichtelijk wie de Boer’s medewerkers aan de lijn krijgen en is alle polis informatie direct voor handen. Hierdoor hoeven zijn niet te zoeken naar de desbetreffende informatie wat tijdswinst oplevert en ieder telefoongesprek direct een persoonlijkere tint krijgt. Daarnaast worden telefoonnotities via logging verwerkt op klantniveau zodat voor iedere medewerker inzichtelijk is wat er de vorige keer met de klant besproken is.