Is een telefoongesprek voor jou de eerste minuten vaak een zoekwerk? En breekt het zweet uit als je voor de derde keer naar de naam van je klant moet vragen? Schaam je niet: mensen onthouden maar 10% van wat ze horen. En als je de eerste vijf minuten van je telefoongesprek de naam van je klant en zijn bedrijfsnaam moet onthouden, terwijl je haastig op zoek bent naar de juiste klantgegevens, kan het best gebeuren dat je wat onhandig overkomt. Gelukkig is er een manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend te laten verlopen: met CRM- & ERP integratie.
Eindeloos zoeken naar klantgegevens is voorgoed verleden tijd
Schiet je bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en raak je in paniek wanneer je de naam van je klant voor de derde keer niet goed hebt verstaan? Met CRM- & ERP integratie krijg je alles wat je nodig hebt direct in beeld. Zo kun jij ontspannen je telefoongesprekken voeren en worden je klanten snel geholpen.
De voordelen van CRM- & ERP integratie met VoIP
Verbeter je klantervaring & ga als een trein
Efficiënt
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met éen klik vanuit je CRM- of ERP systeem.
Blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
Minder kosten
CRM- & ERP integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Hoe werkt CRM- & ERP integratie?
Door cloud telefonie van Dstny te integreren met je CRM- & ERP systeem, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM- & ERP koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.
Onze CRM- & ERP integraties met VoIP telefonie
Met ruim 35 koppelingen zijn wij marktleider in CRM- & ERP integraties.
Wij gebruiken cookies om onze website te optimaliseren en jou een betere ervaring te bieden. Deze cookies onthouden jouw voorkeuren, helpen ons anonieme statistieken te verzamelen om de prestaties te verbeteren en stellen ons in staat om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Wil je meer informatie over hoe wij cookies gebruiken en hoe we omgaan met jouw privacy? Neem dan een kijkje in onze privacy policy.
We gebruiken cookies om onze website te analyseren en verbeteren, en voor marketing en om ervoor te zorgen dat je relevante content te zien krijgt. Het niet toestaan van cookies kan invloed hebben op je gebruikerservaring. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Policy. Let op: Als je via deze site een YouTube-filmpje bekijkt, plaatst YouTube áltijd een cookie bij je.
Functionele Cookies
Altijd ingeschakeld
Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed werkt en zijn altijd ingeschakeld. Alles om je een goed werkende website te kunnen tonen.
Analytische Cookies
Uitgeschakeld
Met analytische cookies kunnen we (geanonimiseerde) gegevens verzamelen over het gebruik van onze website. Dat helpt ons onze website te kunnen optimaliseren.
Marketing Cookies
Uitgeschakeld
Marketing cookies zijn nodig voor functies als socialmedia-deelbuttons en het bijhouden van surfgedrag. Met deze cookies kunnen we je relevante content en gepersonaliseerde advertenties laten zien.