Is een telefoongesprek voor jou de eerste minuten vaak een zoekwerk? En breekt het zweet uit als je voor de derde keer naar de naam van je klant moet vragen? Schaam je niet: mensen onthouden maar 10% van wat ze horen. En als je de eerste vijf minuten van je telefoongesprek de naam van je klant en zijn bedrijfsnaam moet onthouden, terwijl je haastig op zoek bent naar de juiste klantgegevens, kan het best gebeuren dat je wat onhandig overkomt. Gelukkig is er een manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend te laten verlopen: met CRM- & ERP integratie.
Eindeloos zoeken naar klantgegevens is voorgoed verleden tijd
Schiet je bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en raak je in paniek wanneer je de naam van je klant voor de derde keer niet goed hebt verstaan? Met CRM- & ERP integratie krijg je alles wat je nodig hebt direct in beeld. Zo kun jij ontspannen je telefoongesprekken voeren en worden je klanten snel geholpen.
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met éen klik vanuit je CRM- of ERP systeem.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM- & ERP integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs
Wij pakken het net even iets anders aan
Gelukkige klanten
Cloud communicatie gebruikers
Enthousiaste werknemers
Hechte partners
Cloud security gebruikers